2024-04-25
Lokalizacja: Courtyard by Marriott Warsaw Airport

Poznaj sprawdzone metody stosowane przez liderów rynku i zarabiaj więcej! Weź udział w specjalistycznym szkoleniu prowadzonym przez jednego z najlepszych specjalistów w Polsce, Rafała Burskiego, dyrektora e-commerce w Satoria Group. Grupa max 10 osób!

Realne przykłady, praca przy komputerach!
Cały dzień specjalistycznych, na bieżąco komentowanych zadań.

POSZERZ SWOJE KOMPETENCJE Z ZAKRESU KSZTAŁTOWANIA POLITYKI CENOWEJ HOTELU!

 

HARMONOGRAM SZKOLENIA:

9:15 – 9:30 – Rejestracja, poczęstunek śniadaniowy

9:30 – 12:30 – Część I
  • Przypomnienie pojęcia revenue management i komponentów, jak również roli Revenue Managera
     i jego aktywności - Roadmap
  • Wskaźniki stosowane przy zarządzaniu przychodami, ćwiczenia i case study
  • Segmentacja rynkowa – case study

12:30 – 13:30 – Lunch/networking

13:30 – 16:30 – Część II
  • Metody optymalizacji – ćwiczenia i case studies
  • Prognozowanie – ćwiczenia
  • 8 cennych wskazówek, złote myśli i check listy

osobom odpowiedzialnym za politykę cenową i sprzedażową hotelu

2024-06-13
Lokalizacja: Courtyard by Marriott Warsaw Airport

W hotelach sieciowych wiele procesów jest zestandaryzowanych. Zarządzanie hotelem niezależnym to prawdziwe wyzwania, gdzie z większością problemów kadra menadżerska musi radzić sobie sama na podstawie swojego doświadczenia i kompetencji. Dowiedz się jak najlepsi dyrektorzy hoteli niezależnych z rynku warszawskiego radzą sobie z sieciową konkurencją.  Nasi specjaliści będą mówić m.in. o tym jak zyskać przewagę na konkurencyjnym rynku w otoczeniu hoteli sieciowych, jak nie ulec presji zarobkowej, czyli jak zatrzymać najlepszych pracowników i nie zbankrutować, a także o outsourcingu personelu w hotelu – komu i kiedy się opłaca?

właścicielom i kadrze zarządzającej hoteli

2024-06-20
Lokalizacja: Courtyard by Marriott Warsaw Airport

Poznaj najlepsze sposoby i dowiedz się jak liderzy branży budują i zarządzają działami sprzedaży w hotelu!
Coraz niższy wskaźnik bezrobocia i coraz wyższe oczekiwania finansowe dobrych pracowników powodują, że musimy na nowo definiować nasze podejście do rynku pracy.
Jak zdobyć i utrzymać najlepszych pracowników działu sprzedaży?
Jak ich premiować, motywować?
Jak optymalizować koszty, by pracownicy na tym nie ucierpieli, a zysk hotelu był coraz wyższy?

 

HARMONOGRAM SZKOLENIA:


9:15 – 9:30 – Rejestracja, poczęstunek śniadaniowy

9:30 – 12:30 – Część I


Jak stworzyć dział sprzedaży w zależności od wielkości i typu hotelu
Raportowanie, czyli jak skutecznie mierzyć efektywność pracy działu sprzedaży
Mierzenie skuteczności działań marketingowych i promocyjnych
Planowanie budżetu i wyników
Najskuteczniejsze systemy prowizyjne i motywacyjne dla handlowców

12:30 – 13:30 – Lunch/Networking

13:30 – 16:00 – Część II
Systemy prowizyjne i motywacyjne dla handlowców – metodologia wdrażania i działania
Jak wybrać i przyciągnąć najlepszych kandydatów do pracy w dziale sprzedaży i jak zaplanować ich rozwój w naszym hotelu
Delegowanie zadań i rozliczanie z ich realizacji
Jak zrobić, żeby Twój dział sprzedaży miał najlepsze wyniki
Sprzedaż i marketing – małżeństwo czy dwie strony barykady?

16:00 – 16:30 – Sesja pytań i odpowiedzi

właścicielom i kadrze zarządzającej hoteli


Nasi trenerzy:

56 airport 3
Elżbieta Nitsze
Prezes Zarządu / Dyrektor Generalny Belvedere Gourment Group; Dyrektor Regionalny Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego na Mazowsze
Andrzej Przenioslo
Andrzej Przeniosło
Dyrektor generalny, Hotel Nosselia
Adam Pilczuk 0372A
Adam Pilczuk
Director of Hotel Investments, QMODULAR
Kuczynski
Rafał Kuczyński
Dyrektor generalny hotelu Holiday Inn w Józefowie
Wojciech Liszka
Wojciech Liszka
CEO – Z- Factor
DSC 4209 2
Rafał Burski
Dyrektor ds. E-commerce, Satoria Group
ht 2016 01a 13
Maciej Knyrek
Dyrektor Generalny, Mercure Szczyrk Resort
ht 2016 01a 13
Maciej Knyrek
Dyrektor Generalny, Mercure Szczyrk Resort
Altheim1
Radosław Altheim
Dyrektor zarządzający, Q Hotels
zdj
Tomasz Pieniążek
Współwłaściciel i partner w firmie doradztwa strategicznego i operacyjnego Mumotive Consulting Group.
ht 2018 01 01
Artur Trukawiński
Hotelarz, doradca hotelowy, trener i szkoleniowiec, audytor hoteli, wykładowca akademicki
Kozak
Michał Kozak
Prezes zarządu, Hotel Arłamów
dominika romel
Dominika Romel
Dyrektor generalna Hotelu Hampton by Hilton Gdansk Airport
Artur Derela
Artur Derela
Dyrektor Generalny Hotelu Renaissance Warsaw Airport / Regionalny Dyrektor Operacyjny Polskiego Holdingu Hotelowego



Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o.

ul. Paca 37, 04-386 Warszawa
tel.: +48 22 333 80 00
mail: biuro@pws-promedia.pl


Polityka prywatności

© 2020 by ProMedia
 
NEWSLETTER

Jeśli chcesz otrzymywać informacje dotyczące nowych szkoleń Akademii Hotelarza, a także najważniejsze informacje dotyczące rynku hotelowego, zapisz się na bezpłatny newsletter.



Back to Top