HARMONOGRAM SZKOLENIA:
9:00 - 9:30 - Rejestracja
9.30 - 9.45 - Wprowadzenie
9.45 – 11.00 - Cennik w hotelu:
- Historia czy teraźniejszość?
- Konieczność czy potrzeba?
Czynniki, które należy wziąć pod uwagę ustalając cenę publikowaną za pokój oraz pakiet usług.
11.00-11.15 Przerwa kawowa
11.15-12.30 Relacja: Cena – Kupujący – Termin pobytu
Optymalizacja czy kanibalizacja sprzedaży hotelu
- Cena w sprzedaży bezpośredniej
- Cena dla pośrednika
- Cena dla hurtownika
Rodzaje oraz struktura cen z uwzględnieniem: rabatu, marży, warunków sprzedaży oraz możliwych efektów: pozytywnych i negatywnych.
12.30-13.30 Lunch
13.30-16.00 Ćwiczenia, praktyczne przykłady, zarządzanie ceną (wartość, dostępność kanał sprzedaży) budowanie pakietów, rozwiązywanie problemów (przykłady)
Dzięki udziałowi w tym merytorycznym warsztacie zdobędziecie unikalne umiejętności i poznasz metody stosowane przez liderów rynku.
TYLKO U NAS znajdziesz konkretne rozwiązania i otrzymasz odpowiedzi na nurtujące Cię pytania.