9:00 - 9:30 - Rejestracja uczestników
9:30 - 10:15 - Organizacja pracy w dziale sprzedaży – dobór i selekcja personelu, zasady podziału obowiązków, zasady wynagradzania - Elżbieta Nitsze, GM w Airport Hotel Okęcie****
10:15 - 11:00 - Gdzie sprzedaż łączy się z marketingiem i które działania z zakresu sprzedaży i marketingu należy sprowadzić równolegle, a które osobno - Elżbieta Nitsze, GM w Airport Hotel Okęcie****
11:00 - 11:15 - Przerwa kawowa
11:15 - 12:30 - Plan marketingowy i systemy raportowania, oraz technologiczni sprzymierzeńcy skutecznej sprzedaży - Elżbieta Nitsze, GM w Airport Hotel Okęcie****
12:30 - 13:15 - Lunch
13:15 - 14:15 - Pakietowanie i przygotowanie produktu do sprzedaży - Miłosz Stanisławski, GM w Sound Garden Hotel***
14:15 - 15:15 - Kryteria mierzalności skuteczności sprzedaży, oraz modele sprzedaży dostosowane do typu hoteli - Miłosz Stanisławski, GM w Sound Garden Hotel***
15:15 - 15:30 - przerwa kawowa
15:30 - 16:30 - Jak promocja i kreacja wizerunkowa wpływa na sprzedaż hotelu - Miłosz Stanisławski, GM w Sound Garden Hotel***
Elżbieta Nitsze
Prezes Zarządu / Dyrektor Generalny Belvedere Gourment Group; Dyrektor Regionalny Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego na Mazowsze
|