9:00 - 9:30 - Rejestracja uczestników
9:30 - 12:30 - Część I
Strona internetowa hotelu – checklista
Czy strona Twojego obiektu spełnia wymagania użytkowników i wyszukiwarek? Na jakie elementy należy zwracać uwagę, aby podnosić ruch na stronie?
Wyszukiwarka Google i hotele – przewodnik
Przegląd najważniejszych usług Google dla hotelarzy. Jak je poprawnie skonfigurować?
Reklama hotelu w wyszukiwarce Google – dobre praktyki
Jak wykorzystać ostatnie nowości w systemie AdWords? Przykłady skutecznych kampanii reklamowych hoteli w wyszukiwarce oraz poprawnie budowanych strategii.
12:30 - 13:15 - Lunch
13:20 - 16:30 - Część II
Facebook jako platforma zarządzania reputacją hotelu
Przegląd ostatnich zmian w serwisie w perspektywie hotelarza. Jak skutecznie komunikować hotel na Facebooku? Jak powinna wyglądać strategia komunikacji AD 2015?
Facebook jako platforma reklamowa hotelu
Skuteczne metody budowania zasięgów reklamowych na Facebooku: jak działa Menedżer Reklam? Czym jest Power Editor? Przykłady skutecznych kampanii reklamowych hoteli.
Zarządzanie reputacją hotelu online
W jaki sposób opinie wykorzystywane są przez użytkowników i wyszukiwarki? Jak generować opinie na temat obiektu? W jaki sposób identyfikować opinie online i reagować na nie? Przykłady narzędzi i strategii.