Marketing online i zarządzanie reputacją

Lokalizacja: Airport Hotel Okęcie****, 17 Stycznia 24, Warszawa
Cena: 990 zł netto / osobę (+23% VAT)
Cena dla prenumeratorów Hotelarza: 890 zł netto / osobę (+23% VAT)





9:00 - 9:30 - Rejestracja uczestników

9:30 - 12:30 - Część I

Strona internetowa hotelu – checklista

Czy strona Twojego obiektu spełnia wymagania użytkowników i wyszukiwarek? Na jakie elementy należy zwracać uwagę, aby podnosić ruch na stronie?

Wyszukiwarka Google i hotele – przewodnik

Przegląd najważniejszych usług Google dla hotelarzy. Jak je poprawnie skonfigurować?

Reklama hotelu w wyszukiwarce Google – dobre praktyki

Jak wykorzystać ostatnie nowości w systemie AdWords? Przykłady skutecznych kampanii reklamowych hoteli w wyszukiwarce oraz poprawnie budowanych strategii.

12:30 - 13:15 - Lunch

13:20 - 16:30 - Część II

Facebook jako platforma zarządzania reputacją hotelu

Przegląd ostatnich zmian w serwisie w perspektywie hotelarza. Jak skutecznie komunikować hotel na Facebooku? Jak powinna wyglądać strategia komunikacji AD 2015?

Facebook jako platforma reklamowa hotelu

Skuteczne metody budowania zasięgów reklamowych na Facebooku: jak działa Menedżer Reklam? Czym jest Power Editor? Przykłady skutecznych kampanii reklamowych hoteli.

Zarządzanie reputacją hotelu online

W jaki sposób opinie wykorzystywane są przez użytkowników i wyszukiwarki? Jak generować opinie na temat obiektu? W jaki sposób identyfikować opinie online i reagować na nie? Przykłady narzędzi i strategii.


Szkolenie szczególnie polecane:




Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o.

ul. Paca 37, 04-386 Warszawa
tel.: +48 22 333 80 00
mail: biuro@pws-promedia.pl


Polityka prywatności

© 2020 by ProMedia
 
NEWSLETTER

Jeśli chcesz otrzymywać informacje dotyczące nowych szkoleń Akademii Hotelarza, a także najważniejsze informacje dotyczące rynku hotelowego, zapisz się na bezpłatny newsletter.



Back to Top