Organizacja pracy hotelu i zarządzanie zespołem

Lokalizacja: Airport Hotel Okęcie****, 17 Stycznia 24, Warszawa
Cena: 990 zł netto / osobę (+23% VAT)
Cena dla prenumeratorów Hotelarza: 890 zł netto / osobę (+23% VAT)





HARMONOGRAM:

9:00 - 9:30 - rejestracja uczestników

9:30 - 10:30 Struktura zatrudnienia w poszczególnych pionach w hotelu - Rafał Kuczyński

10:30 - 10:45 przerwa kawowa

10:45 - 11:45 - Ustalanie wysokości zarobków na poszczególnych stanowiskach - Rafał Kuczyński

11:45 - 12:45 Optymalizacja pracy w hotelu i gastronomii - Rafał Kuczyński

12:45 - 13:30 - lunch

13:30 - 15:00 - Finansowe i pozafinansowe metody motywowania personelu - Robert Węglarz

15:10 - 16:10 - Jak nie dać się oszukać, czyli sprawdzone metody pozyskiwania i weryfikacji umiejętności kandydatów do pracy - Robert Węglarz


Szkolenie szczególnie polecane:

Ekspert:

Kuczynski
Rafał Kuczyński
Dyrektor generalny hotelu Holiday Inn w Józefowie



Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o.

ul. Paca 37, 04-386 Warszawa
tel.: +48 22 333 80 00
mail: biuro@pws-promedia.pl


Polityka prywatności

© 2020 by ProMedia
 
NEWSLETTER

Jeśli chcesz otrzymywać informacje dotyczące nowych szkoleń Akademii Hotelarza, a także najważniejsze informacje dotyczące rynku hotelowego, zapisz się na bezpłatny newsletter.



Back to Top