Hotelarstwo w Polsce jest, sprzedażowo, głównie reaktywne. Sprzedaż polega na ogół na tym by otrzymać zapytanie i jak najszybciej odesłać ofertę. Szybkość odpowiedzi oczywiście ma znaczenie, ale nie wystarczy. Podczas szkolenia dowiesz się co zrobić aby sprzedawać znacznie więcej i zwiększyć przychody hotelu.
HARMONOGRAM SZKOLENIA:
9:00 – 9:30 – Rejestracja
9:30 – 12:30 – Część I
Cele sprzedażowe długo i krótkoterminowe
Definicja grup docelowych
Unique selling points budowa „key messages”
12:30 – 13:30 – Lunch
13:30 – 16:30 – Część II
Metody dotarcia i ich optymalny wybór
Pomiar efektywności podjętych akcji
Szkolenie szczególnie polecane:
Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o.
ul. Paca 37, 04-386 Warszawa
tel.: +48 22 333 80 00
mail: biuro@pws-promedia.pl
Jeśli chcesz otrzymywać informacje dotyczące nowych szkoleń Akademii Hotelarza, a także najważniejsze informacje dotyczące rynku hotelowego, zapisz się na bezpłatny newsletter.