Budowanie strategii sprzedażowych w hotelarstwie

Lokalizacja: Kraków, ANDEL‘S Hotel Kraków****, ul. Pawia 3
Cena: 990 zł netto / osobę (+23% VAT)
Cena dla prenumeratorów Hotelarza: 890 zł netto / osobę (+23% VAT)





zywiecHotelarstwo w Polsce jest, sprzedażowo, głównie reaktywne. Sprzedaż polega na ogół na tym by otrzymać zapytanie i jak najszybciej odesłać ofertę. Szybkość odpowiedzi oczywiście ma znaczenie, ale nie wystarczy. Podczas szkolenia dowiesz się co zrobić aby sprzedawać znacznie więcej i zwiększyć przychody hotelu.

HARMONOGRAM SZKOLENIA:

9:00 – 9:30 – Rejestracja

9:30 – 12:30 – Część I

  •     Cele sprzedażowe długo i krótkoterminowe
  •     Definicja grup docelowych
  •     Unique selling points budowa „key messages”

12:30 – 13:30 – Lunch

13:30 – 16:30 – Część II

  •     Metody dotarcia i ich optymalny wybór
  •     Pomiar efektywności podjętych akcji

Szkolenie szczególnie polecane:




Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o.

ul. Paca 37, 04-386 Warszawa
tel.: +48 22 333 80 00
mail: biuro@pws-promedia.pl


Polityka prywatności

© 2020 by ProMedia
 
NEWSLETTER

Jeśli chcesz otrzymywać informacje dotyczące nowych szkoleń Akademii Hotelarza, a także najważniejsze informacje dotyczące rynku hotelowego, zapisz się na bezpłatny newsletter.



Back to Top