Efektywna organizacja pracy hotelu

Lokalizacja: I dnia targów WorldHotel, Warszawa, ul. Marsa 56c
Cena: 249 zł netto / osobę (+23% VAT)





zywiecSkondensowana wiedza na temat organizacji pracy hotelu. Ile płacić na poszczególnych stanowiskach, ilu pracowników należy zatrudnić w poszczególnych pionach hotelu i jak optymalizować koszty pracy.

 

HARMONOGRAM SZKOLENIA:

11:30 – 12:00 – Rejestracja

12:00 – 13:30 – Część I

  •     Struktura zatrudnienia w poszczególnych pionach w hotelu
  •     Ustalanie wysokości zarobków na poszczególnych stanowiskach


TRENER: Maciej Knyrek – Dyrektor generalny, AC by Marriott Wrocław


13:30 – 14:30 – Przerwa

14:30 – 16:00 - Część II

  •     Optymalizacją pracy w hotelu i gastronomii
  •     Systemy premiowe na poszczególnych stanowiskach


TRENER: Elżbieta Nitsze – Dyrektor generalny, Airport Hotel Okęcie


Szkolenie szczególnie polecane:




Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o.

ul. Paca 37, 04-386 Warszawa
tel.: +48 22 333 80 00
mail: biuro@pws-promedia.pl


Polityka prywatności

© 2020 by ProMedia
 
NEWSLETTER

Jeśli chcesz otrzymywać informacje dotyczące nowych szkoleń Akademii Hotelarza, a także najważniejsze informacje dotyczące rynku hotelowego, zapisz się na bezpłatny newsletter.



Back to Top