Nawet najlepiej zaprojektowany i położony hotel nie odniesie sukcesu, jeśli pracownicy nie będą mieli jasno określonych kompetencji, wymagań i określonych celów. Każdy dział musi dokładnie wiedzieć jakie ma zadania, z czego jest rozliczany, komu i w jaki sposób raportuje. Dzięki wprowadzeniu procedur operacyjnych personel hotelu może pracować znacznie efektywniej, a sam obiekt przynosić większe zyski.
9:00 – 9:30 – Rejestracja
9:30 – 12:30 – Część I
- Definicja standardów operacyjnych i ich klasyfikacja
- Wyjaśnienie procesów oraz zmapowanie działalności operacyjnej - od przyjęcia rezerwacji do otrzymania należności za wykonane usługi
- Procedury operacyjne i ich podział na dziedziny/działalności prowadzone w danym obiekcie dla każdej działalności
12:30 – 13:30 – Lunch
13:30 – 16:30 – Część II
Rodzaje i przykłady procedur w podziale na dziedziny
Znaczenie procedur jako narzędzi zarządzania obiektem hotelowym
Audyty