Procedury operacyjne w hotelarstwie

Lokalizacja: Warszawa, Courtyard by Marriott Warsaw Airport ul. Żwirki i Wigury 1
Cena: 990 zł netto / osobę (+23% VAT)
Cena dla prenumeratorów Hotelarza: 890 zł netto / osobę (+23% VAT)





Nawet najlepiej zaprojektowany i położony hotel nie odniesie sukcesu, jeśli pracownicy nie będą mieli jasno określonych kompetencji, wymagań i określonych celów. Każdy dział musi dokładnie wiedzieć jakie ma zadania, z czego jest rozliczany, komu i w jaki sposób raportuje. Dzięki wprowadzeniu procedur operacyjnych personel hotelu może pracować znacznie efektywniej, a sam obiekt przynosić większe zyski.

9:00 – 9:30 – Rejestracja
9:30 – 12:30 – Część I
- Definicja standardów operacyjnych i ich klasyfikacja
- Wyjaśnienie procesów oraz zmapowanie działalności operacyjnej - od przyjęcia rezerwacji do otrzymania należności za wykonane usługi
- Procedury operacyjne i ich podział na dziedziny/działalności prowadzone w danym obiekcie dla każdej działalności
12:30 – 13:30 – Lunch
13:30 – 16:30 – Część II
Rodzaje i przykłady procedur w podziale na dziedziny
Znaczenie procedur jako narzędzi zarządzania obiektem hotelowym
Audyty


Szkolenie szczególnie polecane:




Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o.

ul. Paca 37, 04-386 Warszawa
tel.: +48 22 333 80 00
mail: biuro@pws-promedia.pl


Polityka prywatności

© 2020 by ProMedia
 
NEWSLETTER

Jeśli chcesz otrzymywać informacje dotyczące nowych szkoleń Akademii Hotelarza, a także najważniejsze informacje dotyczące rynku hotelowego, zapisz się na bezpłatny newsletter.



Back to Top