Budowanie i zarządzanie działem sprzedaży w hotelu

Lokalizacja: hotel Courtyard by Marriott, Warszawa
Cena: 990 zł netto (+23% VAT)
Cena dla prenumeratorów Hotelarza i członków IGHP: 890 zł netto (+23% VAT)





9:00 – 9:30 – Rejestracja, śniadanie

9:30 – 12:30 – Część I – Elżbieta Nitsze

  • Jak stworzyć dział sprzedaży w zależności od wielkości i typu hotelu
  • Raportowanie, czyli jak skutecznie mierzyć efektywność pracy działu sprzedaży
  • Mierzenie skuteczności działań marketingowych i promocyjnych
  • Planowanie budżetu i wyników
  • Najskuteczniejsze systemy prowizyjne i motywacyjne dla handlowców

12:30 – 13:30 – Lunch

13:30 – 16:30 – Część II - Renata Kozłowska

  • Systemy prowizyjne i motywacyjne dla handlowców – metodologia wdrażania i działania
  • Jak wybrać i przyciągnąć najlepszych kandydatów do pracy w dziale sprzedaży i jak zaplanować ich rozwój w naszym hotelu
  • Delegowanie zadań i rozliczanie z ich realizacji
  • Jak zrobić, żeby Twój dział sprzedaży miał najlepsze wyniki
  • Sprzedaż i marketing – małżeństwo czy dwie strony barykady?
Eksperci:

56 airport 3
Elżbieta Nitsze
dyrektor generalny Airport Hotel Okęcie

34 airport
Renata Kozłowska
Zastępca dyrektora generalnego Airport Hotel Okęcie



Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o.

ul. Paca 37, 04-386 Warszawa
tel.: +48 22 333 80 00
mail: biuro@pws-promedia.pl


Polityka prywatności

© 2017 by ProMedia
 
NEWSLETTER

Jeśli chcesz otrzymywać informacje dotyczące nowych szkoleń Akademii Hotelarza, a także najważniejsze informacje dotyczące rynku hotelowego, zapisz się na bezpłatny newsletter.



Back to Top