już za
-1
dni
Budowanie i zarządzanie zespołem sprzedażowym w hotelu
Data szkolenia: 2017-02-16
Lokalizacja: Courtyard by Marriott, Warszawa
Cena szkolenia: 990 zł netto (+23% VAT)
Cena dla prenumeratorów Hotelarza i członków IGHP: 890 zł netto (+23% VAT)
Po zakończeniu szkolenia każdy uczestnik otrzyma imienny certyfikat.
W cenę spotkania wliczony jest poczęstunek śniadaniowy, lunch, oraz przerwy kawowe.

Szkolenie dzięki któremu uczestnicy poszerzą swoją wiedzę z zakresu rekrutacji, wynagradzania, premiowania, a także poznają zasady raportowania w hotelowym dziale sprzedaży.

HARMONOGRAM SZKOLENIA:

9:00 – 9:30 – Rejestracja uczestników
9:30 – 12:30 Część I
TRENER: Radosław Altheim – Dyrektor generalny, sieć Q Hotels
·      Najskuteczniejsze systemy motywacyjne
·      Jak stworzyć realne założenia budżetowe
12:30 – 13:30 – Lunch
13:30 – 16:30 – Część II
TRENER: Elżbieta Nitsze – Dyrektor generalny, Airport Hotel Okęcie
·      Budowa systemu prowizyjnego
·      Skuteczne delegowanie zadań i systemy raportowania

TRENERZY
Elżbieta Nitsze
Elżbieta Nitsze jest absolwentką prestiżowej szkoły hotelarskiej w Wiśle. Studiowała zarządzanie i marketing w Szkole Głównej Handlowej. Obecnie zarządza rozbudowanym w 2014 roku czterogwiazdkowym hotelem Airport Okęcie. Od 8 lat współpracuje jako trener w Akademii Hotelarza. Jest autorką wielu artykułów na łamach prasy branżowej, w tym wielu o skutecznej sprzedaży. W trakcie swojej 20-letniej działalności w branży, Elżbieta Nitsze pracowała między innymi w Warsaw Marriott Hotel, Sheraton Wars
Radosław Altheim
Dyrektor generalny, Q Hotels


W przypadku pytań prosimy o kontakt:
Mira Włodarczyk
22 333 88 04
m.wlodarczyk@pws-promedia.pl