już za
1
dni
Najnowsze trendy w marketingu hotelowym
Data szkolenia: 2017-12-14
Lokalizacja: hotel Courtyard by Marriott, Warszawa
Cena szkolenia: 990 zł netto (+23% VAT)
Cena dla prenumeratorów Hotelarza i członków IGHP: 890 zł netto (+23% VAT)
Po zakończeniu szkolenia każdy uczestnik otrzyma imienny certyfikat.
W cenę spotkania wliczony jest poczęstunek śniadaniowy, lunch, oraz przerwy kawowe.

9:00 – 9:30 – Rejestracja

9:30 – 12:00 Część I


  •      Jak wygląda rynek? Podsumowanie 2017 oraz rozsądny przegląd trendów AD 2018 w hotelowym marketingu. Z czego już możemy korzystać? Na co faktycznie warto zwrócić uwagę w nadchodzących miesiącach?
  •   Strona hotelu i jej pozycjonowanie. Kiedy ma to jeszcze sens? W jaki sposób i przy pomocy jakich narzędzi możemy samodzielnie wpływać na pozycję strony hotelu w wynikach wyszukiwania?


12:00 – 13:00 – Lunch

13:00 – 16:30 – Część II

  •     Reklama hotelu w wyszukiwarkach. Nowości i sprawdzone praktyki. Pora odświeżyć strukturę kampanii twojego hotelu - jak to zrobić?
        Jak sprzedać hotel na Facebooku? Przegląd nowości w systemie Facebook Ads. Praktyczne przykłady udanej komunikacji i reklamy hotelu.


W przypadku pytań prosimy o kontakt:
Mira Włodarczyk
22 333 88 04
m.wlodarczyk@pws-promedia.pl