Jak wygląda rynek? Podsumowanie 2017 oraz rozsądny przegląd trendów AD 2018 w hotelowym marketingu. Z czego już możemy korzystać? Na co faktycznie warto zwrócić uwagę w nadchodzących miesiącach?
Strona hotelu i jej pozycjonowanie. Kiedy ma to jeszcze sens? W jaki sposób i przy pomocy jakich narzędzi możemy samodzielnie wpływać na pozycję strony hotelu w wynikach wyszukiwania?
12:00 – 13:00 – Lunch
13:00 – 16:30 – Część II
Reklama hotelu w wyszukiwarkach. Nowości i sprawdzone praktyki. Pora odświeżyć strukturę kampanii twojego hotelu - jak to zrobić? Jak sprzedać hotel na Facebooku? Przegląd nowości w systemie Facebook Ads. Praktyczne przykłady udanej komunikacji i reklamy hotelu.
Szkolenie szczególnie polecane:
Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o.
ul. Paca 37, 04-386 Warszawa
tel.: +48 22 333 80 00
mail: biuro@pws-promedia.pl
Jeśli chcesz otrzymywać informacje dotyczące nowych szkoleń Akademii Hotelarza, a także najważniejsze informacje dotyczące rynku hotelowego, zapisz się na bezpłatny newsletter.