Najnowsze trendy w marketingu hotelowym

Lokalizacja: hotel Courtyard by Marriott, Warszawa
Cena: 990 zł netto (+23% VAT)
Cena dla prenumeratorów Hotelarza i członków IGHP: 890 zł netto (+23% VAT)





9:00 – 9:30 – Rejestracja

9:30 – 12:00 Część I


  •      Jak wygląda rynek? Podsumowanie 2017 oraz rozsądny przegląd trendów AD 2018 w hotelowym marketingu. Z czego już możemy korzystać? Na co faktycznie warto zwrócić uwagę w nadchodzących miesiącach?
  •   Strona hotelu i jej pozycjonowanie. Kiedy ma to jeszcze sens? W jaki sposób i przy pomocy jakich narzędzi możemy samodzielnie wpływać na pozycję strony hotelu w wynikach wyszukiwania?


12:00 – 13:00 – Lunch

13:00 – 16:30 – Część II

  •     Reklama hotelu w wyszukiwarkach. Nowości i sprawdzone praktyki. Pora odświeżyć strukturę kampanii twojego hotelu - jak to zrobić?
        Jak sprzedać hotel na Facebooku? Przegląd nowości w systemie Facebook Ads. Praktyczne przykłady udanej komunikacji i reklamy hotelu.



Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o.

ul. Paca 37, 04-386 Warszawa
tel.: +48 22 333 80 00
mail: biuro@pws-promedia.pl


Polityka prywatności

© 2017 by ProMedia
 
NEWSLETTER

Jeśli chcesz otrzymywać informacje dotyczące nowych szkoleń Akademii Hotelarza, a także najważniejsze informacje dotyczące rynku hotelowego, zapisz się na bezpłatny newsletter.



Back to Top