Dlaczego podobne obiekty położone w tej samej lokalizacji potrafią generować całkowicie odmienne wyniki ze sprzedaży konferencyjnej? Jak wyróżnić nasz hotel na tle konkurencji? Jak nie ulec presji cenowej i kalkulować oferty tak, by na nich dobrze zarobić, a klient był zadowolony?
HARMONOGRAM:
9:30 – 10:00 – Rejestracja uczestników, śniadanie
10:00 – 13:00 – Część I
- Jak odpowiadać na zapytania ofertowe, by budować przewagę nie tylko dzięki niższej cenie
- Nowoczesne metody i narzędzia sprzedażowe
13:00 – 14:00 – Lunch
14:00 – 17:00 – Część II
- Jak wyróżnić ofertę swojego hotelu przy sprzedaży usług konferencyjnych?
- Zwiększanie przychodów hotelu
- Wszyscy sprzedajemy usługi hotelowe, czyli sprzedaż zaczyna się od recepcji
Wojciech Liszka
CEO – Z- Factor
|