już za
1
dni
Skuteczna sprzedaż usług konferencyjnych
Data szkolenia: 2017-10-20
Lokalizacja: hotel Courtyard by Marriott, Warszawa
Cena szkolenia: 990 zł netto (+23% VAT)
Po zakończeniu szkolenia każdy uczestnik otrzyma imienny certyfikat.
W cenę spotkania wliczony jest poczęstunek śniadaniowy, lunch, oraz przerwy kawowe.

Dlaczego podobne obiekty położone w tej samej lokalizacji potrafią generować całkowicie odmienne wyniki ze sprzedaży konferencyjnej? Jak wyróżnić nasz hotel na tle konkurencji? Jak nie ulec presji cenowej i kalkulować oferty tak, by na nich dobrze zarobić, a klient był zadowolony?

HARMONOGRAM:

9:30 – 10:00 – Rejestracja uczestników, śniadanie

10:00 – 13:00 – Część I
- Jak odpowiadać na zapytania ofertowe, by budować przewagę nie tylko dzięki niższej cenie
- Nowoczesne metody i narzędzia sprzedażowe

13:00 – 14:00 – Lunch

14:00 – 17:00 – Część II
- Jak wyróżnić ofertę swojego hotelu przy sprzedaży usług konferencyjnych?
- Zwiększanie przychodów hotelu
- Wszyscy sprzedajemy usługi hotelowe, czyli sprzedaż zaczyna się od recepcji

PROWADZĄCY
Wojciech Liszka
Dyrektor generaalny, Z-Factor


W przypadku pytań prosimy o kontakt:
Mira Włodarczyk
22 333 88 04
m.wlodarczyk@pws-promedia.pl