Skuteczna sprzedaż usług konferencyjnych

Lokalizacja: hotel Courtyard by Marriott, Warszawa
Cena: 990 zł netto (+23% VAT)
Cena dla prenumeratorów Hotelarza i członków IGHP: 890 zł netto (+23% VAT)





Dlaczego podobne obiekty położone w tej samej lokalizacji potrafią generować całkowicie odmienne wyniki ze sprzedaży konferencyjnej? Jak wyróżnić nasz hotel na tle konkurencji? Jak nie ulec presji cenowej i kalkulować oferty tak, by na nich dobrze zarobić, a klient był zadowolony?

HARMONOGRAM:

9:30 – 10:00 – Rejestracja uczestników, śniadanie

10:00 – 13:00 – Część I
- Jak odpowiadać na zapytania ofertowe, by budować przewagę nie tylko dzięki niższej cenie
- Nowoczesne metody i narzędzia sprzedażowe

13:00 – 14:00 – Lunch

14:00 – 17:00 – Część II
- Jak wyróżnić ofertę swojego hotelu przy sprzedaży usług konferencyjnych?
- Zwiększanie przychodów hotelu
- Wszyscy sprzedajemy usługi hotelowe, czyli sprzedaż zaczyna się od recepcji

Ekspert:

Wojciech Liszka
Wojciech Liszka
CEO – Z- Factor



Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o.

ul. Paca 37, 04-386 Warszawa
tel.: +48 22 333 80 00
mail: biuro@pws-promedia.pl


Polityka prywatności

© 2017 by ProMedia
 
NEWSLETTER

Jeśli chcesz otrzymywać informacje dotyczące nowych szkoleń Akademii Hotelarza, a także najważniejsze informacje dotyczące rynku hotelowego, zapisz się na bezpłatny newsletter.



Back to Top