Skuteczny dyrektor hotelu – strategie i narzędzia

Lokalizacja: Sopot Marriott Resort & Spa, Sopot ul. Bitwy pod Płowcami 59
Cena: 990 zł netto (+23% VAT)
Cena dla prenumeratorów Hotelarza i członków IGHP: 890 zł netto (+23% VAT)





HARMONOGRAM:

9:00 – 9:30 – Rejestracja

9:30 – 12:30 – Część I

Jak powinien wyglądać idealny dzień pracy dyrektora hotelu?

•    ile czasu powinien on poświęcić na kontakt z klientami?
•    ile czasu powinien poświęcić na organizację pracy podległego zespołu (motywacja, szkolenia, zarządzanie, rekrutacja)?
•    ile czasu powinna mu zająć analiza prognoz sprzedaży i osiąganych wyników operacyjnych?
•    ile czasu powinien spędzić na kontroli w hotelu?
•    ile czasu powinny mu zająć sprawy administracyjne?

12:30 – 13:30 – Lunch

13:30 – 16:30 – Część II

• jak organizować pracę poszczególnych działów hotelu?
• jak efektywnie rekrutować i motywować pracowników?
• jak zorganizować skuteczny dział sprzedaży w hotelu?
• jak wprowadzić efektywne standardy pracy?

Ekspert:

ht 2016 01a 14
Radosław Altheim
Dyrektor generalny, Q Hotels



Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o.

ul. Paca 37, 04-386 Warszawa
tel.: +48 22 333 80 00
mail: biuro@pws-promedia.pl


Polityka prywatności

© 2017 by ProMedia
 
NEWSLETTER

Jeśli chcesz otrzymywać informacje dotyczące nowych szkoleń Akademii Hotelarza, a także najważniejsze informacje dotyczące rynku hotelowego, zapisz się na bezpłatny newsletter.



Back to Top