już za
-1
dni
Zarządzanie kosztami w hotelarstwie
Data szkolenia: 2017-03-14
Lokalizacja: Courtyard by Marriott, Warszawa
Cena szkolenia: 990 zł netto (+23% VAT)
Cena dla prenumeratorów Hotelarza i członków IGHP: 890 zł netto (+23% VAT)
Po zakończeniu szkolenia każdy uczestnik otrzyma imienny certyfikat.
W cenę spotkania wliczony jest poczęstunek śniadaniowy, lunch, oraz przerwy kawowe.

HARMONOGRAM SZKOLENIA:

9:00 – 9:30 – rejestracja uczestników

9:30 – 12:30 – Część I – Radosław Altheim, Dyrektor zarządzający, Q Hotels

  •     Skuteczne sposoby negocjacji z dostawcami
  •     Jak przeciwdziałać korupcji w działach zakupowych hotelu

12:30 – 13:30 – lunch

13:30 – 16:30 – Część II – Maciej Knyrek, Dyrektor generalny, AC by Marriott Wrocław

  •     Optymalizacja kosztów stałych, czyli gdzie szukać oszczędności
  •     Outsourcing – kiedy i komu się opłaca
PROWADZĄCY
Radosław Altheim
Dyrektor generalny, Q Hotels
Maciej Knyrek
Dyrektor generalny, AC by Marriott Wrocław


W przypadku pytań prosimy o kontakt:
Mira Włodarczyk
22 333 88 04
m.wlodarczyk@pws-promedia.pl