już za
76
dni
Zarządzanie personelem w hotelu
Data szkolenia: 2017-06-08
Lokalizacja: Warszawa
Cena szkolenia: 990 zł netto (+23% VAT)
Cena dla prenumeratorów Hotelarza i członków IGHP: 890 zł netto (+23% VAT)
Po zakończeniu szkolenia każdy uczestnik otrzyma imienny certyfikat.
W cenę spotkania wliczony jest poczęstunek śniadaniowy, lunch, oraz przerwy kawowe.

Coraz niższy wskaźnik bezrobocia i coraz wyższe oczekiwania finansowe personelu powodują, że musimy na nowo definiować nasze podejście do rynku pracy. Jak zdobyć i utrzymać najlepszych pracowników, oraz jak optymalizować koszty, by pracownicy na tym nie ucierpieli.

  • Brak ludzi do pracy, czyli skąd wziąć personel
  • Zasady wynagradzania na poszczególnych stanowiskach
  • Kompetencje poszczególnych działów hotelu
  • Ile osób w recepcji, a ile pokoi powinna posprzątać pani pokojowa
  • Zarządzanie w środowisku wielokulturowym
  • Jak utrzymać najlepszych pracowników przy coraz mocniejszej presji wynagrodzeń


W przypadku pytań prosimy o kontakt:
Mira Włodarczyk
22 333 88 04
m.wlodarczyk@pws-promedia.pl