już za
93
dni
Marketing internetowy w hotelu od A do Z: strategia i budżetowanie
Data szkolenia: 2018-04-25
Lokalizacja: Warszawa
Cena szkolenia: 990 zł netto (+23% VAT)
Cena w promocji FIRST MINUTE obowiązującej dla zgłoszeń do 31.01.2017: 849 zł netto (+23% VAT)
Po zakończeniu szkolenia każdy uczestnik otrzyma imienny certyfikat.
W cenę spotkania wliczony jest poczęstunek śniadaniowy, lunch, oraz przerwy kawowe.

Podsumuj i uporządkuj swoją wiedzę. Skonfrontuj własne działania z rekomendowanymi przez inne obiekty. Sprawdź, w jakie kampanie warto inwestować w roku 2018, a jakich lepiej unikać. Zadbaj o swój budżet i skup się wyłącznie na tym, co efektywne.

Podczas spotkania omówimy krok po kroku działania, jakie hotel naprawdę powinien podjąć dbając o swoją obecność online. Odpowiemy m.in. na pytania:

1. Ile faktycznie warto wydać na stronę internetową hotelu?
2. W jakie technologie warto zainwestować?
3. Jak budżetować prowadzone kampanie i jak je organizować?
4. Jak uniknąć niepotrzebnego wydawania środków w Google i na Facebooku?
5. Ile czasu warto poświęcać na komunikację hotelu w social media?
6. W jaki sposób oceniać strony i serwisy tematyczne?
7. Jak rozmawiać z podmiotami zewnętrznymi: agencjami pozycjonującymi, marketingowymi, interaktywnymi?
8. Jak optymalnie ułożyć działania związane z obecnością obiektu w internecie?
9. Jakie są najczęściej powielane mity związane z marketingiem internetowym w hotelarstwie?



W przypadku pytań prosimy o kontakt:
Mira Włodarczyk
22 333 88 04
m.wlodarczyk@pws-promedia.pl