Marketing internetowy w hotelu od A do Z: strategia i budżetowanie

Lokalizacja: Courtyard by Marriott Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 1
Cena: 1199 zł netto (+23% VAT)
Cena dla prenumeratorów Hotelarza i członków IGHP: 1099 zł netto (+23% VAT)





Podsumuj i uporządkuj swoją wiedzę. Skonfrontuj własne działania z rekomendowanymi przez inne obiekty. Sprawdź, w jakie kampanie warto inwestować w roku 2018, a jakich lepiej unikać. Zadbaj o swój budżet i skup się wyłącznie na tym, co efektywne.

Podczas spotkania omówimy krok po kroku działania, jakie hotel naprawdę powinien podjąć dbając o swoją obecność online. Odpowiemy m.in. na pytania:

1. Ile faktycznie warto wydać na stronę internetową hotelu?
2. W jakie technologie warto zainwestować?
3. Jak budżetować prowadzone kampanie i jak je organizować?
4. Jak uniknąć niepotrzebnego wydawania środków w Google i na Facebooku?
5. Ile czasu warto poświęcać na komunikację hotelu w social media?
6. W jaki sposób oceniać strony i serwisy tematyczne?
7. Jak rozmawiać z podmiotami zewnętrznymi: agencjami pozycjonującymi, marketingowymi, interaktywnymi?
8. Jak optymalnie ułożyć działania związane z obecnością obiektu w internecie?
9. Jakie są najczęściej powielane mity związane z marketingiem internetowym w hotelarstwie?

Ekspert:

Krzysztof Steplowski
Krzysztof Stęplowski
ekspert z zakresu marketingu internetowego.



Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o.

ul. Paca 37, 04-386 Warszawa
tel.: +48 22 333 80 00
mail: biuro@pws-promedia.pl


Polityka prywatności

© 2017 by ProMedia
 
NEWSLETTER

Jeśli chcesz otrzymywać informacje dotyczące nowych szkoleń Akademii Hotelarza, a także najważniejsze informacje dotyczące rynku hotelowego, zapisz się na bezpłatny newsletter.



Back to Top