Budowanie i zarządzanie działem sprzedaży w hotelu
Lokalizacja: hotel Courtyard by Marriott, Warszawa
Cena: 990 zł netto / osobę (+23% VAT)
Cena dla prenumeratorów Hotelarza: 890 zł netto / osobę (+23% VAT)
9:00 – 9:30 – Rejestracja, śniadanie9:30 – 12:30 – Część I – Elżbieta Nitsze
Jak stworzyć dział sprzedaży w zależności od wielkości i typu hotelu
Raportowanie, czyli jak skutecznie mierzyć efektywność pracy działu sprzedaży
Mierzenie skuteczności działań marketingowych i promocyjnych
Planowanie budżetu i wyników
Najskuteczniejsze systemy prowizyjne i motywacyjne dla handlowców
12:30 – 13:30 – Lunch13:30 – 16:30 – Część II - Renata Kozłowska
Systemy prowizyjne i motywacyjne dla handlowców – metodologia wdrażania i działania
Jak wybrać i przyciągnąć najlepszych kandydatów do pracy w dziale sprzedaży i jak zaplanować ich rozwój w naszym hotelu
Delegowanie zadań i rozliczanie z ich realizacji
Jak zrobić, żeby Twój dział sprzedaży miał najlepsze wyniki
Sprzedaż i marketing – małżeństwo czy dwie strony barykady?
Szkolenie szczególnie polecane:
Ekspert:
Elżbieta Nitsze
Prezes Zarządu / Dyrektor Generalny Belvedere Gourment Group; Dyrektor Regionalny Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego na Mazowsze
Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o.
ul. Paca 37, 04-386 Warszawa
tel.: +48 22 333 80 00
mail: biuro@pws-promedia.pl
Polityka prywatności
© 2020 by ProMedia
NEWSLETTER
Jeśli chcesz otrzymywać informacje dotyczące nowych szkoleń Akademii Hotelarza, a także najważniejsze informacje dotyczące rynku hotelowego, zapisz się na bezpłatny newsletter.