Menu engineering i optymalizacja kosztów w gastronomii hotelowej

Lokalizacja: Courtyard by Marriott Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 1
Cena: 1199 zł netto (+23% VAT)
Cena dla prenumeratorów Hotelarza i członków IGHP: 1099 zł netto (+23% VAT)





Od mądrze i biznesowo zdefiniowanego produktu zależy „być albo nie być" restauracji. Jak zbudować menu, aby zostało zaakceptowane przez gości i jednocześnie by umożliwiło osiągnięcie takiej marży, która pokryje koszty i pozwoli osiągnąć zysk? Niezbędna jest do tego właściwa analiza i umiejętność interpretacji danych. Co sprzedajemy? W jakich cenach i po jakim koszcie? Dlaczego sprzedajemy wybranych dań więcej i innych mniej? Dowiesz się tego podczas specjalistycznego seminarium dla właścicieli i kadry zarządzającej hoteli.

  • Metody ustalania cen dań
  • Mierzenie i analiza food cost i beverage cost
  • Marketing i strategia ceny i produktu
  • Efektywny Layout karty
  • Nadużycia w gastronomii
  • Optymalizacja kosztów
  • Praktyczne metody kontroli personelu
  • Analiza sprzedaży


Warsztaty szczególnie polecane: właścicielom, dyrektorom generalnym, dyrektorom F&B, szefom kuchni




Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o.

ul. Paca 37, 04-386 Warszawa
tel.: +48 22 333 80 00
mail: biuro@pws-promedia.pl


Polityka prywatności

© 2017 by ProMedia
 
NEWSLETTER

Jeśli chcesz otrzymywać informacje dotyczące nowych szkoleń Akademii Hotelarza, a także najważniejsze informacje dotyczące rynku hotelowego, zapisz się na bezpłatny newsletter.



Back to Top