Procedury operacyjne w hotelarstwie kluczem do zwiększenia zysku

Lokalizacja: Courtyard by Marriott Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 1
Cena: 1199 zł netto (+23% VAT)
Cena dla prenumeratorów Hotelarza i członków IGHP: 1099 zł netto (+23% VAT)





Nawet najlepiej zaprojektowany i położony hotel nie odniesie sukcesu, jeśli pracownicy nie będą mieli jasno określonych kompetencji, wymagań i określonych celów. Każdy dział musi dokładnie wiedzieć jakie ma zadania, z czego jest rozliczany, komu i w jaki sposób raportuje. Dzięki wprowadzeniu procedur operacyjnych personel hotelu może pracować znacznie efektywniej, a sam obiekt przynosić większe zyski.

 

HARMONOGRAM SZKOLENIA

9:00 - 9:30 - Rejestracja
9:10 - 9:30 - Śniadanie dla uczestników
9:30 - 12:30 – Część I

  • Definicja standardów operacyjnych i ich klasyfikacja
  • Wyjaśnienie procesów oraz zmapowanie działalności operacyjnej - od przyjęcia rezerwacji do otrzymania należności za wykonane usługi.
  • Procedury operacyjne i ich podział na dziedziny/działalności prowadzone w danym obiekcie dla każdej działalności


12:30 - 13:30 - Lunch/Networking
13:30 - 16:00 - Część II

  • Rodzaje i przykłady procedur w podziale na dziedziny.
  • Znaczenie procedur jako narzędzi zarządzania obiektem hotelowym
  • Audyty


16:00 - 16:30 - Sesja pytań i odpowiedzi


Szkolenie rekomendowane głównie właścicielom i kadrze zarządzającej hoteli

Ekspert:

ht 2016 05a 04
Aneta Stępkowska
Dyrektor generalna, Courtyard by Marriott Warszawa



Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o.

ul. Paca 37, 04-386 Warszawa
tel.: +48 22 333 80 00
mail: biuro@pws-promedia.pl


Polityka prywatności

© 2017 by ProMedia
 
NEWSLETTER

Jeśli chcesz otrzymywać informacje dotyczące nowych szkoleń Akademii Hotelarza, a także najważniejsze informacje dotyczące rynku hotelowego, zapisz się na bezpłatny newsletter.



Back to Top