Rekrutacja, struktura wynagrodzeń i organizacja pracy hotelu

Lokalizacja: Lokalizacja: Courtyard by Marriott Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 1
Cena: 1199 zł netto (+23% VAT)
Cena dla prenumeratorów Hotelarza i członków IGHP: 1099 zł netto (+23% VAT)





Coraz niższy wskaźnik bezrobocia i coraz wyższe oczekiwania finansowe personelu powodują, że musimy na nowo definiować nasze podejście do rynku pracy. Jak zdobyć, a następnie utrzymać najlepszych pracowników, a także jak tworzyć efektywne systemy premiowe i optymalizować koszty, by pracownicy na tym nie ucierpieli.

  • Brak ludzi do pracy, czyli skąd wziąć personel i jak rekrutować
  • Wizerunek hotelu jako pracodawcy, czy ma to jakieś znaczenie
  • Jak utrzymać najlepszych pracowników przy coraz mocniejszej presji wynagrodzeń
  • Kompetencje na poszczególnych stanowiskach w hotelu a kompetencje działów hotelu
  • Zasady wynagradzania na poszczególnych stanowiskach stosowane przez czołowe sieciowe i niezależne hotele w Polsce
  • Zarządzanie w środowisku wielokulturowym
  • Metody tworzenia systemów premiowych

 
HARMONOGRAM:

9:00 - 9:30 - Rejestracja

9:10 - 9:30 - Śniadanie dla uczestników

9:30 – 12:30 – Część I

  • Brak ludzi do pracy, czyli skąd wziąć personel i jak rekrutować
  • Wizerunek hotelu jako pracodawcy, czy ma to jakieś znaczenie
  • Jak utrzymać najlepszych pracowników przy coraz mocniejszej presji wynagrodzeń
  • Kompetencje na poszczególnych stanowiskach w hotelu a kompetencje działów hotelu

·       

12:30- 13:30 – Lunch/Networking

13:30 – 16:00 – Część II

  • Zasady wynagradzania na poszczególnych stanowiskach stosowane przez czołowe sieciowe i niezależne hotele w Polsce
  • Zarządzanie w środowisku wielokulturowym
  • Metody tworzenia systemów premiowych

 

16:00 – 16:30 – Sesja pytań z sali

Ekspert:

56 airport 3
Elżbieta Nitsze
Elżbieta Nitsze jest absolwentką prestiżowej szkoły hotelarskiej w Wiśle. Studiowała zarządzanie i marketing w Szkole Głównej Handlowej. Obecnie zarządza rozbudowanym w 2014 roku czterogwiazdkowym hotelem Airport Okęcie. Od 8 lat współpracuje jako trener w Akademii Hotelarza. Jest autorką wielu artykułów na łamach prasy branżowej, w tym wielu o skutecznej sprzedaży. W trakcie swojej 20-letniej działalności w branży, Elżbieta Nitsze pracowała między innymi w Warsaw Marriott Hotel, Sheraton Wars



Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o.

ul. Paca 37, 04-386 Warszawa
tel.: +48 22 333 80 00
mail: biuro@pws-promedia.pl


Polityka prywatności

© 2017 by ProMedia
 
NEWSLETTER

Jeśli chcesz otrzymywać informacje dotyczące nowych szkoleń Akademii Hotelarza, a także najważniejsze informacje dotyczące rynku hotelowego, zapisz się na bezpłatny newsletter.



Back to Top