Revenue Management – poziom podstawowy

Lokalizacja: Courtyard by Marriott Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 1
Cena: 1199 zł netto / osobę (+23% VAT)
Cena dla prenumeratorów Hotelarza: 1099 zł netto / osobę (+23% VAT)





Główny celem seminarium jest poznanie możliwości związanych z wdrożeniem praktyki revenue management w hotelu. To szkolenie praktyczne po którym zdobędziesz konkretną wiedzę którą będziesz mógł zastosować w swoim obiekcie. Będziemy mówić tylko o tym jak skutecznie zwiększać przychody hotelu.

 

HAMONOGRAM SZKOLENIA

9:00 – 9:30 – Rejestracja

9:10 - 9:30 – Śniadanie dla uczestników

9:30 – 12:30 – Część I

  • komponenty Revenue Management oraz  historia tej praktyki biznesowej
  • kultura Revenue management-u, miejsce i jego rola w zależności od organizacji
  • ekonomia, a Revenue Management, współzależność
  • segmentacja rynkowa
  • prognozowanie - rodzaje prognoz w zależności od celu

12:30 – 13:30 - Lunch/Networking

13:30 – 16:30 – Część II

  • strategia zarządzania przychodami (optymalizacji przychodów)
  • pricing -od strategii do taktyki
  • rola digital marketingu w zarządzaniu przychodami
  • zarządzanie dostępnością hotelu
  • analiza pozycji rynkowej hotelu, kluczowe wskaźniki
  • narzędzia do revenue management-u i dystrybucji


 Warsztaty szczególnie polecane: dyrektorom generalnym, dyrektorom SiM, specjalistom ds. sprzedaży, RM


Szkolenie szczególnie polecane: Warsztaty szczególnie polecane: dyrektorom generalnym, dyrektorom SiM, specjalistom ds. sprzedaży, RM

Ekspert:

DSC 4209 2
Rafał Burski
Dyrektor ds. E-commerce, Satoria Group



Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o.

ul. Paca 37, 04-386 Warszawa
tel.: +48 22 333 80 00
mail: biuro@pws-promedia.pl


Polityka prywatności

© 2020 by ProMedia
 
NEWSLETTER

Jeśli chcesz otrzymywać informacje dotyczące nowych szkoleń Akademii Hotelarza, a także najważniejsze informacje dotyczące rynku hotelowego, zapisz się na bezpłatny newsletter.



Back to Top