HARMONOGRAM:
9:00 – 9:30 – Rejestracja, śniadanie
9:30 – 12:30 – Część I
• Jak stworzyć dział sprzedaży w zależności od wielkości i typu hotelu
• Raportowanie, czyli jak skutecznie mierzyć efektywność pracy działu sprzedaży
• Mierzenie skuteczności działań marketingowych i promocyjnych
• Planowanie budżetu i wyników
• Najskuteczniejsze systemy prowizyjne i motywacyjne dla handlowców
12:30 – 13:30 – Lunch
13:30 – 16:30 – Część II
• Systemy prowizyjne i motywacyjne dla handlowców – metodologia wdrażania i działania
• Jak wybrać i przyciągnąć najlepszych kandydatów do pracy w dziale sprzedaży i jak zaplanować ich rozwój w naszym hotelu
• Delegowanie zadań i rozliczanie z ich realizacji
• Jak zrobić, żeby Twój dział sprzedaży miał najlepsze wyniki
• Sprzedaż i marketing – małżeństwo czy dwie strony barykady?
Elżbieta Nitsze
Prezes Zarządu / Dyrektor Generalny Belvedere Gourment Group; Dyrektor Regionalny Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego na Mazowsze
|