Nawet najlepiej zaprojektowany i położony hotel nie odniesie sukcesu, jeśli pracownicy nie będą mieli jasno określonych kompetencji, wymagań i określonych celów. Każdy dział musi dokładnie wiedzieć jakie ma zadania, z czego jest rozliczany, komu i w jaki sposób raportuje. Dzięki wprowadzeniu procedur operacyjnych personel hotelu może pracować znacznie efektywniej, a sam obiekt przynosić większe zyski.
Definicja standardów operacyjnych i ich klasyfikacja
Wyjaśnienie procesów oraz zmapowanie działalności operacyjnej - od przyjęcia rezerwacji do otrzymania należności za wykonane usługi.
Procedury operacyjne i ich podział na dziedziny/działalności prowadzone w danym obiekcie dla każdej działalności
Rodzaje i przykłady procedur w podziale na dziedziny.
Znaczenie procedur jako narzędzi zarządzania obiektem hotelowym
Audyty
Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o.
ul. Paca 37, 04-386 Warszawa
tel.: +48 22 333 80 00
mail: biuro@pws-promedia.pl
Jeśli chcesz otrzymywać informacje dotyczące nowych szkoleń Akademii Hotelarza, a także najważniejsze informacje dotyczące rynku hotelowego, zapisz się na bezpłatny newsletter.