Procedury operacyjne w hotelarstwie kluczem do zwiększenia zysku

Lokalizacja: Courtyard by Marriott, Warszawa
Cena: 1249 zł netto (+23% VAT)
Cena dla prenumeratorów Hotelarza i członków IGHP: 1149 zł netto (+23% VAT)





Nawet najlepiej zaprojektowany i położony hotel nie odniesie sukcesu, jeśli pracownicy nie będą mieli jasno określonych kompetencji, wymagań i określonych celów. Każdy dział musi dokładnie wiedzieć jakie ma zadania, z czego jest rozliczany, komu i w jaki sposób raportuje. Dzięki wprowadzeniu procedur operacyjnych personel hotelu może pracować znacznie efektywniej, a sam obiekt przynosić większe zyski.


  •  Definicja standardów operacyjnych i ich klasyfikacja
  •  Wyjaśnienie procesów oraz zmapowanie działalności operacyjnej - od przyjęcia rezerwacji do otrzymania należności za wykonane usługi.
  •  Procedury operacyjne i ich podział na dziedziny/działalności prowadzone w danym obiekcie dla każdej działalności
  •  Rodzaje i przykłady procedur w podziale na dziedziny.
  •  Znaczenie procedur jako narzędzi zarządzania obiektem hotelowym
  •  Audyty

 




Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o.

ul. Paca 37, 04-386 Warszawa
tel.: +48 22 333 80 00
mail: biuro@pws-promedia.pl


Polityka prywatności

© 2017 by ProMedia
 
NEWSLETTER

Jeśli chcesz otrzymywać informacje dotyczące nowych szkoleń Akademii Hotelarza, a także najważniejsze informacje dotyczące rynku hotelowego, zapisz się na bezpłatny newsletter.



Back to Top