Skuteczna sprzedaż konferencji i bankietów

Lokalizacja: Courtyard by Marriott, Warszawa
Cena: 1249 zł netto (+23% VAT)
Cena dla prenumeratorów Hotelarza i członków IGHP: 1149 zł netto (+23% VAT)





Dlaczego podobne obiekty położone w tej samej lokalizacji potrafią generować całkowicie odmienne wyniki ze sprzedaży konferencyjnej? Jak wyróżnić nasz hotel na tle konkurencji? Jak nie ulec presji cenowej i kalkulować oferty tak, by na nich dobrze zarobić, a klient był zadowolony?

HARMONOGRAM SZKOLENIA:

9:00 - 9:30 – Rejestracja

9:10 – 9:30 – Śniadanie dla uczestników

9:30 - 12:30 - Część I

  •   Jak stworzyć rentowną a jednocześnie konkurencyjną ofertę konferencyjną?
  •   Relacje jako ważny element polityki sprzedażowej


12:30 - 13:30 – Lunch/Networking

13:30 - 16:00 - Część II

  •   Jak odpowiadać na zapytania ofertowe, by budować przewagę nie tylko dzięki niższej cenie
  •   Nowoczesne metody i narzędzia sprzedażowe


13:30 - 16:00 – Sesja pytań i odpowiedzi

Ekspert:

ht 2018 01 01
Artur Trukawiński
Ekspert związany od ponad 25 lat z branżą hotelarską



Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o.

ul. Paca 37, 04-386 Warszawa
tel.: +48 22 333 80 00
mail: biuro@pws-promedia.pl


Polityka prywatności

© 2017 by ProMedia
 
NEWSLETTER

Jeśli chcesz otrzymywać informacje dotyczące nowych szkoleń Akademii Hotelarza, a także najważniejsze informacje dotyczące rynku hotelowego, zapisz się na bezpłatny newsletter.



Back to Top