Zdobyć i utrzymać najlepszych pracowników – zasady rekrutacji, wynagradzania i systemy premiowe w hotelarstwie

Lokalizacja: Courtyard by Marriott, Warszawa
Cena: 1249 zł netto (+23% VAT)
Cena dla prenumeratorów Hotelarza i członków IGHP: 1149 zł netto (+23% VAT)





Coraz niższy wskaźnik bezrobocia i coraz wyższe oczekiwania finansowe personelu powodują, żemusimy na nowo definiować nasze podejście do rynku pracy. Jak zdobyć i utrzymać najlepszych pracowników, oraz jak optymalizować koszty, by pracownicy na tym nie ucierpieli.

HARMONOGRAM SZKOLENIA:

9:00 – 9:30 – Rejestracja uczestników

9:10 – 9:30 – Śniadanie dla uczestników

9:30 – 12:30 – Część I

  • Brak ludzi do pracy, czyli skąd wziąć personel i jak rekrutować
  • Wizerunek hotelu jako pracodawcy, czy ma to jakieś znaczenie
  • Jak utrzymać najlepszych pracowników przy coraz mocniejszej presji wynagrodzeń
  • Kompetencje na poszczególnych stanowiskach w hotelu a kompetencje działów hotelu

12:30 – 13:30 – Lunch

13:30 – 16:00 – Część II

  • Zasady wynagradzania na poszczególnych stanowiskach stosowane przez czołowe sieciowe i niezależne hotele w Polsce
  • Zarządzanie w środowisku wielokulturowym
  • Metody tworzenia systemów premiowych

16:00 – 16:30 – Sesja pytań i odpowiedzi




Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o.

ul. Paca 37, 04-386 Warszawa
tel.: +48 22 333 80 00
mail: biuro@pws-promedia.pl


Polityka prywatności

© 2017 by ProMedia
 
NEWSLETTER

Jeśli chcesz otrzymywać informacje dotyczące nowych szkoleń Akademii Hotelarza, a także najważniejsze informacje dotyczące rynku hotelowego, zapisz się na bezpłatny newsletter.



Back to Top