Budowanie i zarządzanie zespołem sprzedażowym w hotelu

Lokalizacja: Airport Hotel Okęcie, ul. Komitetu Obrony Robotników 24 (dawniej ul. 17 Stycznia)
Cena: 1349 zł netto (+23% VAT)
Cena dla prenumeratorów Hotelarza i członków IGHP: 1249 zł netto (+23% VAT)
Cena FIRST MINUTE obowiązująca do 31.01.2019 – 1090 zł netto (+23% VAT): 1090 zł netto (+23% VAT)





Specjalistyczne szkolenie dzięki któremu poznasz najlepsze sposoby, oraz dowiesz się jak inni hotelarze budują i zarządzają działami sprzedaży w hotelu. Coraz niższy wskaźnik bezrobocia i coraz wyższe oczekiwania finansowe dobrych pracowników powodują, że musimy na nowo definiować nasze podejście do rynku pracy. Jak zdobyć i utrzymać najlepszych pracowników działu sprzedaży, jak ich premiować, motywować, oraz jak optymalizować koszty, by pracownicy na tym nie ucierpieli, a zysk hotelu był coraz wyższy.


HARMONOGRAM:

9:00 – 9:30 – Rejestracja, śniadanie dla uczestników

9:30 – 12:30 – Część I

  •     Jak stworzyć dział sprzedaży w zależności od wielkości i typu hotelu
  •     Raportowanie, czyli jak skutecznie mierzyć efektywność pracy działu sprzedaży
  •     Mierzenie skuteczności działań marketingowych i promocyjnych
  •     Planowanie budżetu i wyników
  •     Najskuteczniejsze systemy prowizyjne i motywacyjne dla handlowców


12:30 – 13:30 – Lunch/Networking

13:30 – 16:00 – Część II

  •     Systemy prowizyjne i motywacyjne dla handlowców – metodologia wdrażania i działania
  •     Jak wybrać i przyciągnąć najlepszych kandydatów do pracy w dziale sprzedaży i jak zaplanować ich rozwój w naszym hotelu
  •     Delegowanie zadań i rozliczanie z ich realizacji
  •     Jak zrobić, żeby Twój dział sprzedaży miał najlepsze wyniki
  •     Sprzedaż i marketing – małżeństwo czy dwie strony barykady?

16:00 – 16:30 – Sesja pytań i odpowiedzi

Ekspert:

56 airport 3
Elżbieta Nitsze
Elżbieta Nitsze jest absolwentką prestiżowej szkoły hotelarskiej w Wiśle. Studiowała zarządzanie i marketing w Szkole Głównej Handlowej. Obecnie zarządza rozbudowanym w 2014 roku czterogwiazdkowym hotelem Airport Okęcie. Od 8 lat współpracuje jako trener w Akademii Hotelarza. Jest autorką wielu artykułów na łamach prasy branżowej, w tym wielu o skutecznej sprzedaży. W trakcie swojej 20-letniej działalności w branży, Elżbieta Nitsze pracowała między innymi w Warsaw Marriott Hotel, Sheraton Wars



Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o.

ul. Paca 37, 04-386 Warszawa
tel.: +48 22 333 80 00
mail: biuro@pws-promedia.pl


Polityka prywatności

© 2017 by ProMedia
 
NEWSLETTER

Jeśli chcesz otrzymywać informacje dotyczące nowych szkoleń Akademii Hotelarza, a także najważniejsze informacje dotyczące rynku hotelowego, zapisz się na bezpłatny newsletter.



Back to Top