Zarządzanie recepcją hotelową

Lokalizacja: Courtyard by Marriott, Warszawa
Cena: 1349 zł netto (+23% VAT)
Cena dla prenumeratorów Hotelarza i członków IGHP: 1249 zł netto (+23% VAT)





Choć zmienia się rzeczywistość prowadzenia biznesu hotelarskiego, niezmienny jest fakt, że to właśnie recepcja hotelowa jest pierwszym miejscem z którym gość ma styczność zaraz po wejściu do hotelu. Od recepcji zależy nie tylko w dużej mierze, czy będzie ze swojego pobytu zadowolony, ale także ile wyda w naszym hotelu.  

Zapraszamy na specjalistyczne seminarium dla kadry zarządczej hoteli podczas którego dowiesz się jak rekrutować, wynagradzać, organizować pracę, premiować i wreszcie motywować do działań prosprzedażowych pracowników recepcji.
Uczestnicy kursów otrzymują certyfikaty zaświadczające o ukończeniu specjalistycznego szkolenia.

HARMONOGRAM SZKOLENIA:

9:00 – 9:30 – Rejestracja

9:10 – 9:30 – Śniadanie dla uczestników

9:30 – 13:30 – Część I
    • Kogo potrzebujemy
    • Podstawowe procedury
    • Grafik pracy i obsada – zmiany 8 h czy 12 h, plusy i minusy
    • Bezpieczeństwo – procedury emergency

13:30 – 14:30 – Lunch/Natworking

14:30 – 16:00 – Część II
    • Jak rekrutować i zatrzymywać pracowników recepcji
    • Wynagradzanie i programy premiowe pracowników recepcji

16:00 – 16:30 – Sesja pytań i odpowiedzi
 

 




Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o.

ul. Paca 37, 04-386 Warszawa
tel.: +48 22 333 80 00
mail: biuro@pws-promedia.pl


Polityka prywatności

© 2017 by ProMedia
 
NEWSLETTER

Jeśli chcesz otrzymywać informacje dotyczące nowych szkoleń Akademii Hotelarza, a także najważniejsze informacje dotyczące rynku hotelowego, zapisz się na bezpłatny newsletter.



Back to Top