Hotele miejskie szczególnie mocno odczuwają obecnie ograniczenie popytu gości hotelowych, z kolei hotele wypoczynkowe borykają się z dużymi nierównościami obłożenia. Dlatego tak ważne jest, aby maksymalizować przychód z każdego sprzedanego pokoju. Jak robić to najskuteczniej? Które segmenty gości warto obecnie poszerzyć i dlaczego?
Merytoryczne warsztaty zostaną przeprowadzone przez Rafała Burskiego, jednego z najlepszych specjalistów w Polsce, dyrektora ds. e-commerce w Satoria Group.
Uczestnicy podczas szkolenia otrzymają innowacyjne, ale sprawdzone rozwiązania, które będą mogli wykorzystać w codziennej praktyce zawodowej, aby zwiększać przychody w swoich hotelach. Będzie również czas na zadanie pytań dotyczących konkretnych przypadków.
SEMINARIUM POLECANE SZCZEGÓLNIE: Właścicielom i kadrze zarządzającej hoteli, szefom i działom sprzedaży
Uczestnicy kursów otrzymują certyfikaty poświadczające ukończenie specjalistycznego szkolenia
HARMONOGRAM SZKOLENIA:
9:00 – 9:30 – Rejestracja, śniadanie dla uczestników
9:30 – 12:30 – Część I
12:30 – 13:30 – Lunch/networking
13:30 – 15:30 – Część II
15:30 – 16:00 – Sesja pytań i odpowiedzi