Kadra

Elżbieta Nitsze
dyrektor generalny Airport Hotel Okęcie
Elżbieta Nitsze jest absolwentką prestiżowej szkoły hotelarskiej w Wiśle. Studiowała zarządzanie i marketing w Szkole Głównej Handlowej. Obecnie zarządza rozbudowanym w 2014 roku czterogwiazdkowym hotelem Airport Okęcie. Od 10 lat współpracuje jako trener w Akademii Hotelarza. Jest autorką wielu artykułów na łamach prasy branżowej, w tym wielu o skutecznej sprzedaży.

W trakcie swojej ponad 20-letniej działalności w branży, Elżbieta Nitsze pracowała między innymi w Warsaw Marriott Hotel, Sheraton Warsaw Hotel & Towers, prowadziła własną działalność konsultingową i szkoleniową w obszarze hotelarstwa, a do 2014 roku przez 6 lat związana była z siecią hoteli Elbest Hotels, najpierw jako drektor generalny nowego Hotelu Krynica**** w Krynicy- Zdroju, a później jako dyrektor sprzedaży i marketingu całej grupy hotelowej. Dzisiaj, jako dyrektor generalny hotelu Airport Hotel Okęcie oraz jako trener hotelarstwa, koncentruje się na wdrażaniu nowoczesnych konceptów Total Customer Experience, Komunikacji Nieantagonizującej oraz Inżynierii Sprzedaży Transformacyjnej w tej branży.

Nagrodzona tytułem „Dyrektor generalny hotelu niezależnego” w konkursie Hotelarz Roku 2015, organizowanym przez "Hotelarza" i Horwath HTL. W roku 2017 ukończyła General Managers Program organizowany przez prestiżową Cornell's School of Hotel Administration przy Cornell Univeristy. SHA jako jedyna uczelnia hotelarska ma akredytację AACSB, a organizowany przez nią GMP jest jedynym programem hotelarskim wśród programów uniwersyteckich w Ivy League.
Andrzej Przeniosło
Dyrektor generalny, Hotel Nosselia
Posiada ponad 30 letnie doświadczenie zawodowe. Swoją karierę związał z hotelarstwem i gastronomią, przechodząc przez wszystkie szczeble hierarchii hotelowej. Doświadczenie zawodowe zdobywał między innymi w działach operacyjnych Hotelu Marriott***** (pracował w pierwszym zespole, który był odpowiedzialny za otwarcie hotelu w 1989 roku). Następnie przez okres 10 lat pracował w Hotelu Jan III Sobieski****, awansując ze szczebla kierowniczego na stanowisko Dyrektora Gastronomii. W ostatnich latach pracował jako Dyrektor Generalny w takich hotelach jak Król Kazimierz**** w Kazimierzu Dolnym, City Park Residence***** w Poznaniu, Hotel Warszawianka **** w Jachrance oraz Grand Hotel Rzeszów**** i Hotel Bristol***** w Rzeszowie. Ostatnio dyrektor generalny hotelu Hilton Garden Inn Kraków Airport, który pod jego rządami zdobył prestiżową nagrodę Hotel Success Awards, którą sieć Hilton Worldwide nagradza najlepsze hotele należące do sieci. Obecnie zarządza ośrodkiem wypoczynkowo-szkoleniowym Nosselia pod Warszawą.
Adam Pilczuk
Dyrektor ds. rozwoju, Chopin Airport Development
Ekspert związany jest z branżą hotelową od 2008 roku. Jako niezależny konsultant hotelowy realizował projekty doradcze dla kilkudziesięciu hoteli w Polsce, w tym odpowiadał m.in. za działania pre-openingowe oraz proces wprowadzania ich do międzynarodowych sieci hotelowych. Wcześniej związany m.in. z GE Money Bank, a następnie w MT Development Group jako dyrektor ds. kredytów oraz w Money Center jako ekspert z zakresu finansowania inwestycji hotelowych odpowiedzialny za pozyskiwanie kredytów inwestycyjnych i korporacyjnych. Przez ostatnie trzy lata jako dyrektor działu hotelowego w Kancelarii Doradztwa Gospodarczego Cieślak&Kordasiewicz zarządzał w projektach inwestycyjnych hoteli oraz z sukcesem pozyskiwał dotacje unijne dla hoteli i sieci hotelowych. Aktualnie zajmuje stanowisko dyrektora ds. rozwoju w spółce Chopin Airport Development, gdzie jest odpowiedzialny za tworzenie założeń strategicznych służących rozwojowi spółki oraz wskazywanie szans biznesowych i rozwiązań dotyczących wchodzenia na nowe rynki.
Rafał Kuczyński
Dyrektor generalny hotelu Holiday Inn w Józefowie
Związany jest z branżą hotelarsko - gastronomiczną od blisko 20 lat. Swoje pierwsze doświadczenie zdobywał już podczas studiów na Wydziale Prawa i Administracji UMCS w Lublinie pracując w Wielkiej Brytanii. Miał szczęście pracować z najlepszymi szefami kuchni min.: Bryanem Webbem, Rowley Leigh czy Gordonem Ramsayem. Pierwsze szlify hotelarskie zdobywał w Hotelu Landmark w Londynie a po powrocie do Polski między innymi w Hotelu Hyatt oraz Grand Hotel Lublinianka. Pracując dla sieci Louvre Hotels zarządzał hotelami w Szczecinie i w Lublinie gdzie w 2008 roku, zdobył pierwszą nagrodę za najlepszy Hotel sieci. Był również dyrektorem generalnym pierwszego w Polsce hotelu Hilton Garden Inn w Krakowie. Od ponad 2 lat jest dyrektorem hotelu Holiday Inn w Józefowie który, należy do najlepszych hoteli konferencyjnych w Polsce.
Agnieszka Kasprzak
Revenue Manager w Louvre Hotels Group
Revenue Manager w Louvre Hotels Group. W hotelarstwie pracuje od 1990 roku. Swoją przygodę z hotelarstwem rozpoczęła w hotelu Victoria InterContinental (obecnie Sofitel Victoria) w dziale rezerwacji. W ciągu 15 lat obejmowała różne funkcje związane ze sprzedażą i marketingiem usług hotelowych aż do objęcia stanowiska Revenue Managera hotelu. Od 2005 roku zajmowała się wdrożeniem metod RM w Grupie Hotelowej Orbis jako Regionalny Revenue Manager. W kwietniu 2011 objęła stanowisko Revenue Managera w Louvre Hotels Group, obecnego w Polsce pod markami hoteli: Golden Tulip, Campanile, Premiere Classe. Jest absolwentką Wydziału Turystyki i Rekreacji AWF w Poznaniu.
Krzysztof Stęplowski
ekspert z zakresu marketingu internetowego.
Z branżą internetową związany od roku 2005. Prowadzi szkolenia i warsztaty, doradza hotelom przy tworzeniu i optymalizacji strategii marketingowych. Pomaga w realizacji i ocenie działań. W latach 2009 - 2012 związany był ze spółką Qubus Hotel Management, gdzie współtworzył i realizował strategię marketingową sieci 14 obiektów biznesowych w kraju. Od roku 2012 pomaga budować strategie obecności w sieci obiektów hotelowych i spa (na koncie kilkadziesiąt zrealizowanych projektów). Współpracuje z Akademią Hotelarza, publikuje w największych magazynach branżowych, takich jak Hotelarz, czy Rynek Turystyczny. Regularne wykłada podczas targów i konferencji dedykowanych branży hotelarskiej i SPA. Prowadzi popularny serwis ekspercki www.marketinghotelu.pl.
Miłosz Stanisławski
Dyrektor generalny, Sound Garden Hotel w Warszawie
Związany z hotelarstwem, sprzedażą i marketingiem od 2004 roku. Doświadczenie jako sales manager zdobywał w warszawskich hotelach Jan III Sobieski oraz Rialto. Uczestniczył w tworzeniu Centralnego Biura Sprzedaży Vienna International Hotelmanagement AG w Polsce. Jako zastępca dyrektora sprzedaży hotelu Jan III Sobieski odpowiadał za proces sprzedaży i marketingu podczas zmiany marki na Radisson Blu. Pełnił funkcję dyrektora sprzedaży w Platinum Residence oraz dyrektora sprzedaży i marketingu nowo otwartego Sound Garden Hotel w Warszawie. Obecnie jest Dyrektorem Generalnym Sound Garden Hotel. Za zaangażowanie w branżę MICE, został wyróżniony przez MPI Poland Club tytułem „Odkrycie Roku 2013”. Nominowany do tytułu "Osobowość Roku MICE Poland 2014". Nagrodzony tytułem „Hotelarz do 35 roku życia” w konkursie Hotelarz Roku 2014, organizowanym przez "Hotelarza" i Horwath HTL.
Kamil Lipski
Dyrektor generalny hotelu Hampton by Hilton Gdańsk
Zastępca dyrektora hotelu Hampton by Hilton Gdańsk Absolwent Akademii
Wychowania Fizycznego, kierunku Hotelarstwo i Turystyka. Od wielu lat
związany z tą właśnie branżą. Doświadczenie zdobywał w największej sieci
hotelowej w Polsce - ORBIS / ACCOR gdzie pracował w obszarze marketingu i
sprzedaży. Był odpowiedzialny za wprowadzenie marki MERA SPA na rynek
Polski, gdzie przez 6 lat pracował jako dyrektor sprzedaży i marketingu.
Uczestnik wielu szkoleń z dziedziny marketingu i sprzedaży organizowanych
przez jedną z największych firm szkoleniowych House of Skills. Osobiście
uważa, że każdy cel można osiągnąć - ważne aby go sobie wyznaczyć i cały
czas dążyć do jego realizacji.
Wojciech Liszka
CEO – Z- Factor
Karierę rozpoczął z rozmachem w największym kasynie na świecie – Foxwoods Resorts & Casino w Conncecticut, USA. W Polsce przez 11 lat związany był z prestiżową marką hoteli Radisson Blu w Szczecinie, Warszawie i Krakowie. W 2015 roku założył firmę Z—Factor.

Poza doradztwem operacyjnym, Z—F specjalizuje się w dostarczaniu nowoczesnych narzędzi dla hoteli takich jak: Demand Outlook – system benchmarkingu konferencyjnego online, czy program Test Call, służący do badania i podnoszenia efektywności sprzedaży.

Lubi wyzwania i ambitne projekty, które im bardziej są wymagające – tym lepiej. Całe swoje zawodowe życie poświęcił hotelarstwu i śmiało można powiedzieć, że zna tę branżę „jak własną kieszeń”. Swoje spostrzeżenia na temat branży publikuje na blogu o hotelarstwie turystyce i przemyśle spotkań (www.wojciechliszka.pl).

Wojciech jest też pomysłodawcą i inicjatorem Poland Business Run – charytatywnej imprezy sportowej, a obecnie największego w Polsce biegu sztafetowego oraz Meetings Week Poland – aktualnie największego wydarzenia branży spotkań w kraju.

Poza działalnością hotelową przewodniczy Radzie Biznesu Grupy Uczelni Vistula w Warszawie oraz od lat aktywnie angażuje się w działalność organizacji Meeting Professionals International Poland, której był współzałożycielem, a jej członkowie dwukrotnie powierzyli mu stanowisko Prezesa.
Rafał Burski
Dyrektor ds. E-commerce, Satoria Group
Odpowiedzialny w firmie Satoria Group za dystrybucję oraz revenue management w obiektach spółki działających zarówno jako hotele i obiekty indywidualne jak i pod międzynarodowymi markami typu Best Western oraz Hampton by Hilton.

Biegle posługuje się i zna narzędzia klasy PMS, CRS i RMS, optymalnie wykorzystując możliwości związane z dostarczonymi przez sieci międzynarodowe narzędziami w celu maksymalizacji przychodów, zna mocne i słabe strony płynące z dostępnych na globalnym rynku rozwiązań w tym zakresie.

W grupie kapitałowej Satoria poza zbudowaniem kultury revenue management wdrożył narzędzia nie tylko dotyczące tej praktyki biznesowej, ale również z zakresu zarządzania reputacją, oraz automatyzacji marketingu i digital marketingu.
W roku 2015 uhonorowany nagrodą Hotelarza Roku, w kategorii Revenue Manager w corocznym plebiscycie organizowanym przez branżowy magazyn HOTELARZ wraz z firmą Hortwath HTL, następnie przez kolejne lata zasiadał w kapitule wybierającej hotelarzy roku.

Obecnie certyfikowany revenue manager (CRME, certified revenue management executive) przez międzynarodową organizację HSMAI
Zanim dołączył do grupy Satoria, poprzednio zajmował stanowiska (revenue manager) związane z optymalizacją przychodów w hotelu sieci Carlson Rezidor obecnie Radisson Hotel Group (Radisson Blu w Warszawie) oraz pierwszym butikowym i luksusowym , stołecznym Hotelu Rialto działającym w ramach struktur Preferred Hotels and Resorts.
Absolwent studiów podyplomowych na SGH (Marketing Internetowy) oraz dwóch kierunków studiów magisterskich Uniwersytetu Łódzkiego (Geografia Turyzmu i Hotelarstwa oraz Pedagogika ze specjalnością Wychowanie Fizyczne i Zdrowotne)
Prelegent na licznych konferencjach.
Maciej Knyrek
Ekspert z ponad 20 letnim doświadczeniem w hotelach sieciowych i niezależnych
Maciej jest związany z hotelarstwem od 1992 roku. Swoja karierę zawodową rozpoczął w Szczecinie pracując dla sieci Radisson (4*, 369 pokoi). Doświadczenie zdobywał na różnych stanowiskach w działach operacyjnych kierując zespołami od 12 do 50 osób. W 2000 roku rozpoczął pracę w zespole budującym hotel Holiday Inn we Wrocławiu. W pierwszej fazie odpowiadał za współpracę z wykonawcą robót budowlanych, architektami oraz za wdrożenie standardów sieciowych. Następnie za rekrutację działów operacyjnych i administracyjnych oraz za budżet hotelu. W 2001 roku objął stanowisko dyrektora zarządzającego. W 2009 roku przeprowadził zmianę marki hotelu z Holiday Inn na Scandic wprowadzając tym samym tę skandynawską sieć na polski rynek. W roku 2013 przeprowadził udany remont restauracji, kuchni oraz 72 pokoi hotelowych w funkcjonującym hotelu. W 2014 roku podjął się współpracy z firmą Energy Investors Group przy budowie 60 pokojowego hotelu marki Best Western Plus w Brzegu. W fazie budowy doradzał inwestorowi w zakresie spełnienia wymogów kategoryzacyjnych, doboru architekta wnętrz, doboru wykonawców i dostawców poszczególnych elementów wyposażenia hotelu. Przygotował budżet pre-opening oraz strategię sprzedaży i marketingu. Skutecznie przeprowadził rekrutacje na najważniejsze stanowiska w hotelu. Był odpowiedzialny za kontakt z Best Western International oraz za wypełnienie standardów sieci. Od 2015 do 2018 dyrektor generalny hotelu AC by Marriott we Wrocławiu.
Radosław Altheim
Dyrektor generalny, Q Hotels
Radosław Altheim posiada kilkunastoletnie doświadczenie zdobywane w hotelach w Polsce i całej Europie. W przeszłości m.in. dyrektor sprzedaży i zastępca dyrektora generalnego czterogwiazdkowego hotelu andel’s Łódź, od 2013 roku dyrektor generalny pięciogwiazdkowego, 155 pokojowego hotelu GrandHotel Tiffi w Iławie. Obecnie zarządza Grupą hotelową Q Hotels, posiadającą w portolio Hotele Q Kraków, Q Kraków Plus, Q Wrocław Plus i Grand Cru Gdańsk. Absolwent wydziału ekonomii Uniwersytetu Szczecińskiego.
Aneta Stępkowska
Dyrektor generalna, Courtyard by Marriott Warszawa
Posiada ponad 20 letnie doświadczenie w hotelarstwie. Pracę w tej branży rozpoczęła w Forum Intercontinental w Warszawie, najpierw jako specjalista, potem kierownik, a ostatecznie dyrektora ds. sprzedaży i marketingu. Po zmianie brandu hotelu Forum na Novotel Warszawa Centrum objęła stanowisko dyrektora ds. hotelowych, a potem została zastępcą dyrektora Holiday Inn w Warszawie (obecnie Mercure Centrum). Przez dwa lata zarządzała hotelem OSSA Congress & SPA z 522 pokojami, a w maju 2010 roku została dyrektorem generalnym Courtyard by Marriott.
Tomasz Pieniążek
Współwłaściciel i partner w firmie doradztwa strategicznego i operacyjnego Mumotive Consulting Group.
Firma wspiera inwestorów i właścicieli hoteli w budowaniu marki hotelu, wdrażaniu strategii przewagi konkurencyjnej, tworzeniu zyskownych produktów hotelowych, efektywnym zarządzaniu. Specjalizuje się w segmencie leisure.

Autor wielu publikacji w prasie branżowej, m.in. w Hotelarzu. Panelista konferencji branżowych. Członek Rady Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego.

Z wykształcenia finansista, z biznesem hotelarskim związany od ponad 15 lat. Przez ponad 10 lat, od początku istnienia do roku 2015, prezes czołowej polskiej hotelarskiej marki luksusowej – Hotele SPA Dr Irena Eris. W tym czasie hotel w Krynicy Zdrój przeszedł 3 modernizacje, powstały hotele na Wzgórzach Dylewskich i w Polanicy Zdrój. Członek zarządu i dyrektor finansowy w firmach z branży FMCG. Wykładał zarządzanie markami luksusowymi na Akademii Koźmińskiego.
Artur Trukawiński
Ekspert związany od ponad 25 lat z branżą hotelarską
Związany z branżą hotelarską od ponad 25 lat z udokumentowanymi sukcesami w kraju i zagranicą. Swoją przygodę z hotelarstwem rozpoczął w dziale Housekeepingu w nowo otwieranym hotelu Sheraton Warsaw Hotels & Towers.
Pierwsze doświadczenie na statkach pasażerskich zdobywał w firmach: Costa Crociere, Princess Cruises. Pracował jako steward kabinowy na największym i legendarnym liniowcu na świecie kompani żeglugowej Cunard - ms Queen Elizabeth 2. Uczestniczył przy otwarciu pierwszego statku pasażerskiego korporacji Disney Cruise Line – ms. Disney Magic jako Housekeeping Manager.
W przeciągu tych lat obejmował różne stanowiska w hotelach sieciowych (Orbis /Accor , Starwood, IHG, Hilton) i obiektach niezależnych (Grupa Arche), jak również pełnił funkcje członka zarządu i wice prezesa w zarządzanych obiektach.
W ostatnim okresie jako Cluster General Manager dla Grupy Hotelowej Arche – zarządzał bezpośrednio hotelem Tobaco w Łodzi i uczestniczył przy otwarciu i modernizacji Zamku Biskupiego w Janowie Podlaskim. Z obu hotelami zdobył liczne nagrody, w tym nagrody w międzynarodowym konkursie „World Travel Award”, jak również nagrody od branży MICE.
Przez sieć InterContinental Hotel Group (IHG) został nominowany do nagrody „Holiday Inn General Manager of the Year Award” na region EMEA . Zarządzając hotelem Holiday Inn Warszawa Jóżefów zdobył liczne nagrody w tym od sieci IHG – “New Comer Award”, “Quality Excellence Award”, “Torchbearer Award”.
Za zaangażowanie w branżę MICE został nominowany do tytułu „Osobowość Roku MICE Poland 2013”, jak również zdobył dwie narody „MP Power Awards” 2015, 2016. Finalista konkursu organizowanego przez „Hotelarza” i Horwath HTL do nagrody „Dyrektor Generalny Hotelu Niezależnego 2015”.
Od 2014 właściciel firmy konsultingowej i ekspert hotelowy, trener i szkoleniowiec, doradca hotelowy. Autor wielu publikacji w pismach branżowych, wystąpień podczas konferencji branżowych i wykładowca akademicki. Lubi wyzwania i „otwieranie” hoteli” w czym wspiera swoim doświadczeniem inwestorów i właścicieli obiektów sieciowych i niezależnych na każdym etapie inwestycji od projektowania hotelu do „wprowadzenia” obiektu na rynek. Wspiera inwestorów w rekrutacji personelu i kadry zarządzającej. Wprowadza procedury, regularnie audytuje obiekty aby podnieść ich efektywność, uczy ustalenia polityki cenowej i zasad Revenue & Reputation Managementu. Aktywnie angażuje się w działalność charytatywną.


Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o.

ul. Paca 37, 04-386 Warszawa
tel.: +48 22 333 80 00
mail: biuro@pws-promedia.pl


Polityka prywatności

© 2017 by ProMedia
 
NEWSLETTER

Jeśli chcesz otrzymywać informacje dotyczące nowych szkoleń Akademii Hotelarza, a także najważniejsze informacje dotyczące rynku hotelowego, zapisz się na bezpłatny newsletter.



Back to Top