Revenue Management – strategia ustalania cen w hotelarstwie (poziom podstawowy)

Lokalizacja: Courtyard by Marriott w Warszawie
Cena: 1299 zł netto (+23% VAT)
Cena dla prenumeratorów Hotelarza i członków IGHP: 1199 zł netto (+23% VAT)





Rynek hotelowy, nastawiony zarówno na gości biznesowych, jak i turystycznych, odczuwa mocne ograniczenie popytu. Dlatego tak ważne jest zwłaszcza obecnie, aby maksymalizować przychód z każdego sprzedanego pokoju.

Jak kształtować cenę sprzedaży, aby generować jak najwyższy zysk? Jak robią to pozostali gracze na rynku?

Merytoryczne warsztaty zostaną przeprowadzone przez jednego z najlepszych specjalistów w Polsce, Pana Rafała Burskiego, dyrektora ds. e-commerce w Satoria Group.

Uczestnicy podczas szkolenia otrzymają innowacyjne, ale sprawdzone rozwiązania, które będą mogli wykorzystać w codziennej praktyce zawodowej, aby zwiększać przychody w swoich hotelach. Będzie również czas na zadanie pytań dotyczących konkretnych przypadków.

 

HARMONOGRAM SZKOLENIA:

9:15 – 9:30 – Rejestracja, poczęstunek śniadaniowy

9:30 – 12:30 – Część I

  1. Komponenty Revenue Management oraz  historia tej praktyki biznesowej
  2. Kultura Revenue management-u, miejsce i jego rola w zależności od organizacji
  3. Ekonomia, a Revenue Management, współzależność
  4. Segmentacja rynkowa
  5. Prognozowanie - rodzaje prognoz w zależności od celu

12:30 – 13:30 - Lunch/Networking

13:30 – 16:30 – Część II

  1. Pricing -od strategii do taktyki
  2. Strategia zarządzania przychodami (optymalizacji przychodów)
  3. Zarządzanie dostępnością hotelu
  4. Benchmarking -analiza pozycji rynkowej hotelu, kluczowe wskaźniki
  5. Marketing, a revenue management oraz zarządzanie reputacją
  6. Podsumowanie –złote myśli i wskazówki

 

 

 




Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o.

ul. Paca 37, 04-386 Warszawa
tel.: +48 22 333 80 00
mail: biuro@pws-promedia.pl


Polityka prywatności

© 2020 by ProMedia
 
NEWSLETTER

Jeśli chcesz otrzymywać informacje dotyczące nowych szkoleń Akademii Hotelarza, a także najważniejsze informacje dotyczące rynku hotelowego, zapisz się na bezpłatny newsletter.



Back to Top