Zapraszamy na wyjątkowe seminarium szkoleniowego poświęcone MAKSYMALIZACJI ZYSKU Z KAŻDEGO SPRZEDANEGO POKOJU W HOTELU. Poznaj najlepsze sposoby i dowiedz się jak optymalnie wdrożyć i stosować politykę revenue management w Twoim obiekcie!
Dowiedz się jak robią to pozostali gracze na rynku.
Szanujemy Twój czas! Szkolenie trwa tylko jeden dzień, jest maksymalnie skondensowane, pełne praktycznych porad i wypróbowanych rozwiązań gotowych do zastosowania.
Merytoryczne warsztaty zostaną przeprowadzone przez jednego z najlepszych specjalistów w Polsce, Pana Rafała Burskiego, dyrektora ds. e-commerce w Satoria Group.
Uczestnicy podczas szkolenia otrzymają innowacyjne, ale sprawdzone rozwiązania, które będą mogli wykorzystać w codziennej praktyce zawodowej, aby zwiększać przychody w swoich hotelach. Będzie również czas na zadanie pytań dotyczących konkretnych przypadków.
HARMONOGRAM SZKOLENIA:
9:15 – 9:30 – Rejestracja, poczęstunek śniadaniowy
9:30 – 12:30 – Część I
- Komponenty Revenue Management oraz historia tej praktyki biznesowej
- Kultura Revenue management-u, miejsce i jego rola w zależności od organizacji
- Ekonomia, a Revenue Management, współzależność
- Segmentacja rynkowa
- Prognozowanie - rodzaje prognoz w zależności od celu
12:30 – 13:30 - Lunch/Networking
13:30 – 16:30 – Część II
- Pricing - od strategii do taktyki
- Strategia zarządzania przychodami (optymalizacji przychodów)
- Zarządzanie dostępnością hotelu
- Benchmarking - analiza pozycji rynkowej hotelu, kluczowe wskaźniki
- Marketing, a revenue management oraz zarządzanie reputacją
- Podsumowanie – złote myśli i wskazówki