• Istniejemy od 2006 roku
  • Zorganizowaliśmy ponad 90 specjalistycznych szkoleń dla kadry zarządzającej hoteli i inwestorów
  • Przeszkoliliśmy już niemal 3 tys. osób związanych zawodowo z polskim rynkiem hotelowym
  • Średnia ocen naszych szkoleń z ubiegłego roku wynosi 5,4 w skali sześciostopniowej
Szkolenia Akademii Hotelarza:

Prowadzone są przez najlepszych ekspertów branżowych, liderów swoich dziedzin
Zawierają praktyczne przykłady i rozwiązania
Odpowiadają najnowszym potrzebom branży hotelowej w naszym kraju


Progamy szkoleń opracowywane są przy współpracy ekspertów z Horwath HTL

Global Leader in Hospitality Consulting


już za
6
dni
2016-02-18
Lokalizacja: Warszwa, Airport Hotel Okęcie****,

HARMONOGRAM SZKOLENIA:

9:00 – 9:30 - Rejestracja uczestników

9:30 – 12:30 – Część I

Trener: Radosław Altheim – dyrektor generalny GrandHotel Tiffi*****, Iława

   · Jak wybrać i przyciągnąć najlepszych kandydatów do pracy

   · Prowadzenie rozmów rekrutacyjnych i weryfikacja kompetencji kandydatów

   · Delegowanie zadań i rozliczanie z ich realizacji

12:30 – 13:30 – lunch

13:30 – 16:30 – Część II

Trener: Elżbieta Nitsze – dyrektor generalny, Airport Hotel Okęcie****, Warszawa

   · Planowanie budżetu i wyników działu sprzedaży

   · Kontrola i rozliczanie

   · Motywowanie handlowców i systemy prowizyjne

Szkolenie szczególnie rekomendowane: właścicielom hoteli, dyrektorom generalnym, dyrektorom SIM, specjalistom ds. HR



już za
20
dni
2016-03-03
Lokalizacja: Kraków, andel's Hotel Kraków****, ul. Pawia 3

Zakres tematyczny:

  • Menu engeneering – zasady ustalania cen w gastronomii

  • Kontrola kosztów

  • Metody maksymalizacji zysku w gastronomii hotelowej

  • Zasady negocjacji z dostawcami i kontrola warunków współpracy

  • Skuteczne szkolenie i premiowanie personelu w restauracji

  • Promocja i sprzedaż usług gastronomicznych

Szkolenie szczególnie rekomendowane: właścicielom hoteli, dyrektorom generalnym, dyrektorom F&B, szefom kuchni



już za
27
dni
2016-03-10
Lokalizacja: Warszwa, Airport Hotel Okęcie****, ul. 17 stycznia 24

POZIOM PODSTAWOWY

Szkolenie dzięki któremu zdobędziesz podstawową wiedzę z zakresu maksymalizacji przychodów hotelu. Dowiesz się jak optymalizować frekwencję, jakie ceny stosować w zależności od sezonowości, obłożenia i klienta.

Zakres tematyczny:

  • Definicje i wskaźniki

  • Segmenty

  • Kanały dystrybucji

  • Cennik

  • Kontrola napływających rezerwacji

  • Optymalizacja frekwencji

  • Zarządzanie kontraktami

  • Zarządzanie ceną

  • Zarządzanie mixem klientów

Szkolenie szczególnie rekomendowane: dyrektorom generalnym, dyrektorom SiM, revenue managerom, osobom odpowiedzialnym za kształtowanie polityki cenowej w hotelach



już za
54
dni
2016-04-07
Lokalizacja: Warszwa, Airport Hotel Okęcie****, ul. 17 stycznia 24

(poziom średniozaawansowany, praca na komputerach, wymagana znajomość Excell)

Cały dzień praktycznych zadań, przykładów, ćwiczeń na realnych przykładach mających na celu doskonalenie umiejętności uczestników z zakresu kształtowania optymalnych cen w hotelu

Szkolenie szczególnie rekomendowane: dyrektorom generalnym, dyrektorom SiM, revenue managerom, osobom odpowiedzialnym za kształtowanie polityki cenowej w hotelach



już za
61
dni
2016-04-14
Lokalizacja: Warszwa, Airport Hotel Okęcie****, ul. 17 stycznia 24

 

  • Co najbardziej opłaca się w strategii obecności hotelu w internecie?
  • W jaki sposób promować obiekt, aby nie wyrzucić pieniędzy w błoto?
  • W jaki sposób podejmować decyzje korzystne dla naszego biznesu?


Podczas szkolenia Krzysztof Stęplowski, ekspert z zakresu marketingu internetowego  podzieli się swoim doświadczeniem prezentując 20 skutecznych, przetestowanych praktyk, które przyniosły najlepsze rezultaty sprzedażowe.

Szkolenie szczególnie rekomendowane: dyrektorom SiM, specjalistom odpowiedzialnym w hotelach za obecność w sieci, sprzedaż i marketing



już za
66
dni
2016-04-19
Lokalizacja: Warszwa, Airport Hotel Okęcie****, ul. 17 stycznia 24

Zakres tematyczny:

  • Jak odpowiadać na zapytania ofertowe, by budować przewagę nie tylko dzięki najniższej cenie

  • Relacje jako ważny element polityki sprzedażowej

  • Metodologia tworzenia pakietów i obliczania cen

  • Nowoczesne metody i narzędzia sprzedażowe

Szkolenie szczególnie rekomendowane: dyrektorom generalnym, dyrektorom SiM, specjalistom odpowiedzialnym kształtowanie polityki sprzedażowej w obiektach



już za
89
dni
2016-05-12
Lokalizacja: Warszwa, Airport Hotel Okęcie****, ul. 17 stycznia 24

Zakres tematyczny:

  • Skuteczne planowanie czasu pracy podległych prcowników

  • Delegowanie zadań i rozliczanie

  • Limity odpowiedzialności pracowników poszczególnych działów

  • Jak wybrać ab potem nie żałować, czyli sprawdzone metody selekcji kandydatów do pracy

  • Najskuteczniejsze metody motywowania pracowników

  • Jak powinna wyglądać rozmowa rekrutacyjna na poszczególne stanowiska

Szkolenie szczególnie rekomendowane: właścicielom, dyrektorom generalnym, szefom poszczególnych działów, specjalistom HR



już za
110
dni
2016-06-02
Lokalizacja: Gdańsk
  • Planowanie skutecznej strategii sprzedaży
  • Dobór efektywnych kanałów dystrybucji w oparciu o wolumen sprzedaży, koszty sprzedaży, profile gości
  • Praktyczne wykorzystanie efektu billboardu
  • Benchmarking konkurencji
  • Tworzenie kalendarium ofert
  • Dynamiczne zarządzanie cenami
  • Techniki zwiększania sprzedaży bezpośredniej
  • Zarządzanie wizerunkiem hotelu w sieci
  • Wpływ opnii na sprzedaż

Szkolenie szczególnie rekomendowane: dyrektorom generalnym, dyrektorom SiM, specjalistom odpowiedzialnym kształtowanie polityki sprzedażowej w obiektach

 



już za
117
dni
2016-06-09
Lokalizacja: Warszwa, Airport Hotel Okęcie****, ul. 17 stycznia 24

Zakres tematyczny:

  • Gdzie szukać oszczędności, czyli analiza kosztów bezpośrednich, pośrednich i personelu

  • Zasady optymalizacji kosztów zatrudnienia

  • Skuteczne metody zwiększenia wydajności i rentowności pracy

  • Rozwiązania zwiększające rentowność

  • Optymalizacja zamówień do hotelu i restauracji

Szkolenie szczególnie rekomendowane: właścicielom, dyrektorom generalnym, dyrektorom operacyjnym

 



Zakończone szkolenia z aktualnego sezonu
2014-02-27
Lokalizacja: Warszawa, Best Western Hotel Felix, ul. Omulewska 24
2014-03-20
Lokalizacja: Warszawa, Best Western Hotel Felix, ul. Omulewska 24
2014-04-10
Lokalizacja: Warszawa, Best Western Hotel Felix, ul. Omulewska 24
2014-05-22
Lokalizacja: Airport Hotel Okęcie****, ul. 17 Stycznia 24, Warszawa
2014-06-12
Lokalizacja: Airport Hotel Okęcie****, ul. 17 Stycznia 24, Warszawa
Wkrótce udostępnimy relację ze szkolenia
2014-09-17
Lokalizacja: Podczas I dnia targów WorldHotel, Centrum Targowo-Kongresowe MT Polska ul. Marsa 56c, Warszawa
2014-09-17
Lokalizacja: Podczas I dnia targów WorldHotel, Centrum Targowo-Kongresowe MT Polska ul. Marsa 56c, Warszawa
2014-10-23
Lokalizacja: Airport Hotel Okęcie****, 17 Stycznia 24, Warszawa
2015-02-19
Lokalizacja: Airport Hotel Okęcie****, 17 Stycznia 24, Warszawa
2015-03-19
Lokalizacja: Airport Hotel Okęcie****, 17 Stycznia 24, Warszawa
2015-04-16
Lokalizacja: Airport Hotel Okęcie****, 17 Stycznia 24, Warszawa
2015-04-23
Lokalizacja: Airport Hotel Okęcie****, 17 Stycznia 24, Warszawa
2015-05-14
Lokalizacja: Airport Hotel Okęcie****, 17 Stycznia 24, Warszawa
Wkrótce udostępnimy relację ze szkolenia
2015-05-21
Lokalizacja: Airport Hotel Okęcie****, 17 Stycznia 24, Warszawa
2015-06-11
Lokalizacja: Airport Hotel Okęcie****, 17 Stycznia 24, Warszawa
2015-09-17
Lokalizacja: Airport Hotel Okęcie****, Warszawa, ul. 17 stycznia 24
2015-10-13
Lokalizacja: Pierwszy dzień targów WorldHotel 2015, Warszawa, ul. Marsa 56 c
2015-10-22
Lokalizacja: Airport Hotel Okęcie**** Warszawa, ul. 17 stycznia 24
2015-10-29
Lokalizacja: Airport Hotel Okęcie**** Warszawa, ul. 17 stycznia 24
2015-11-17
Lokalizacja: Airport Hotel Okęcie**** Warszawa, ul. 17 stycznia 24
Listę szkoleń z poprzednich sezonów znajdą Państwo na podstronie O NAS