• Istniejemy od 2006 roku
  • Zorganizowaliśmy ponad 100 specjalistycznych szkoleń dla kadry zarządzającej hoteli i inwestorów
  • Przeszkoliliśmy już niemal 3 tys. osób związanych zawodowo z polskim rynkiem hotelowym
  • Średnia ocen naszych szkoleń z ubiegłego roku wynosi 5,4 w skali sześciostopniowej
Szkolenia Akademii Hotelarza:

Prowadzone są przez najlepszych ekspertów branżowych, liderów swoich dziedzin
Zawierają praktyczne przykłady i rozwiązania
Odpowiadają najnowszym potrzebom branży hotelowej w naszym kraju


Progamy szkoleń opracowywane są przy współpracy ekspertów z Horwath HTL

Global Leader in Hospitality Consulting


już za
14
dni
2016-10-12
Lokalizacja: I dnia targów WorldHotel, Warszawa, ul. Marsa 56c

Skondensowana wiedza na temat organizacji pracy hotelu. Ile płacić na poszczególnych stanowiskach, ilu pracowników należy zatrudnić w poszczególnych pionach hotelu i jak optymalizować koszty pracy.

 

HARMONOGRAM SZKOLENIA:

11:30 – 12:00 – Rejestracja

12:00 – 13:30 – Część I

  •     Struktura zatrudnienia w poszczególnych pionach w hotelu
  •     Ustalanie wysokości zarobków na poszczególnych stanowiskach


TRENER: Maciej Knyrek – Dyrektor generalny, AC by Marriott Wrocław


13:30 – 14:30 – Przerwa

14:30 – 16:00 - Część II

  •     Optymalizacją pracy w hotelu i gastronomii
  •     Systemy premiowe na poszczególnych stanowiskach


TRENER: Elżbieta Nitsze – Dyrektor generalny, Airport Hotel Okęcie



już za
20
dni
2016-10-18
Lokalizacja: Warszawa, Courtyard by Marriott Warsaw Airport ul. Żwirki i Wigury 1

Nawet najlepiej zaprojektowany i położony hotel nie odniesie sukcesu, jeśli pracownicy nie będą mieli jasno określonych kompetencji, wymagań i określonych celów. Każdy dział musi dokładnie wiedzieć jakie ma zadania, z czego jest rozliczany, komu i w jaki sposób raportuje. Dzięki wprowadzeniu procedur operacyjnych personel hotelu może pracować znacznie efektywniej, a sam obiekt przynosić większe zyski.


1. Definicja standardów operacyjnych i ich klasyfikacja

- standardy operacyjne (np. serwis oferowany gościom, czystość, gastronomia etc.)

- standardy wyposażenia (wnętrza, wymogi architektury budynku, sprzęt i wyposażenie części publicznych, pokoi etc.)

- standardy technologiczne (software, hardware, systemy bezpieczeństwa etc.)

Inny podział procedur operacyjnych  w hotelarstwie:

- procedury wymagane od sieci hotelowych (umowy franczyzowe)

- procedury wewnętrzne Spółki/firmy zarządzającej hotelem oraz wewnętrzne hotelu    

Procedury wewnętrzne Spółki/firm zarządzających i hoteli nie mogą być sprzeczne z ustawodawstwem polskim i uwzględniać wymagania sieci hotelowych.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       

2.  Wyjaśnienie procesów oraz zmapowanie działalności operacyjnej - od przyjęcia rezerwacji do otrzymania należności za wykonane usługi.

3. Procedury operacyjne i ich podział na dziedziny/działalności prowadzone w danym obiekcie dla każdej działalności:

- Dział techniczny
- Gastronomia w tym Bankiety i Konferencje
- Recepcja
- Służba Pięter
- Sprzedaż i Marketing oraz Zarządzanie Przychodami
- Fitness i Rekreacja
- SPA
- Golf
- Human Resources
- Finanse i Księgowość
- IT – Technologie.

4. Rodzaje i przykłady procedur w podziale na dziedziny.

5. Znaczenie procedur jako narzędzi zarządzania obiektem hotelowym

6. Audyty



już za
22
dni
2016-10-20
Lokalizacja: Warszawa, Courtyard by Marriott Warsaw Airport ul. Żwirki i Wigury 1

Szkolenie dzięki któremu uczestnicy poszerzą swoją wiedzę z zakresu rekrutacji, wynagradzania, premiowania, a także poznać zasady raportowania w hotelowym dziale sprzedaży.

HARMONOGRAM SZKOLENIA:

  • jak skutecznie mierzyć efektywność pracy działu sprzedaży oraz działań marketingowych i promocyjnych
  • główne zasady premiowania w hotelarstwie - konstruowanie planów sprzedażowych i ich indywidualnego rozdziału
  • rodzaje systemów prowizyjnych
  • jak stworzyć skuteczny dział sprzedaży i marketingu


już za
48
dni
2016-11-15
Lokalizacja: Sopot, Mera Spa Hotel, ul. Bitwy pod Plowcami 59

Hotel w miejscowości wypoczynkowej to wahania obłożenia i przychodów, kłopoty z utrzymaniem jakości serwisu, wreszcie problemy z dostawcami. Dlatego też aby pomóc menadżerom tego typu obiektów efektywnie zarządzać obiektami zaplanowaliśmy szkolenie poświęcone najważniejszym zagadnieniom.

HARMONOGRAM SZKOLENIA:

  • wykorzystaniem internetu w sprzedaży i promocji usług hoteli typu leisure
  • tworzenie pakietów pobytowych
  • efektywne metody promocji
  • pozyskiwanie, zatrudnianie i szkolenia pracowników w hotelach typu leisure
  • rola i znaczenia marketingu wewnętrznego
  • kontrola kosztów, zarządzanie i zarabianie na hotelowym SPA


już za
50
dni
2016-11-17
Lokalizacja: Warszawa, Courtyard by Marriott Warsaw Airport ul. Żwirki i Wigury 1

To wyjątkowe szkolenie dzięki któremu uczestnicy zdobędą konkretną wiedzę, którą będą mogli wykorzystać w swoich obiektach. Będziemy mówić tylko o tym, jak skutecznie zwiększać przychody hotelu.

HARMONOGRAM SZKOLENIA:

  • Definicje
  • Wskaźniki
  • Segmenty
  • Kanały dystrybucji
  • Cennik Kontrola napływających rezerwacji
  • Optymalizacja frekwencji
  • Zarządzanie kontraktami
  • Zarządzanie ceną
  • Zarządzanie mixem klientów


już za
55
dni
2016-11-22
Lokalizacja: Warszawa, Courtyard by Marriott Warsaw Airport ul. Żwirki i Wigury 1

Szkolenie ma stanowić podstawę do przygotowania strategii sprzedaży na 2017 rok, która zapewni wzrost przychodów hotelu. Analiza interesującyh przypadków, najnowszych danych z rynku polskiego pozwoli na sformułowanie wniosków, znalezienie rozwiązań i przygotowanie planu działania w kwestii wdrożenia nowoczesnych, skutecznych metod sprzedaży online. Rosnący wpływ opinii na sprzedaż skłania do analizy i aktywnych działań w zakresie pozyskiwania opinii gości o hotelu.

HARMONOGRAM SZKOLENIA:

  • Analiza lejka sprzedażowego
  • Ruch na stronie twojego hotelu, który zapewni sprzedaż
  • Praktyczne wykorzystanie efektu billboardu
  • Budowanie sieci kanałów dystrybucji w oparciu o wolumen sprzedaży, koszty sprzedaży, profile gości
  • Sprzedaż internetowa - jak wyglądają, a jak mogłyby wyglądać dane sprzedażowe polskich hoteli
  • Praktyczne sposoby na zwiększanie przychodów hotelu
  • Najlepsze rozwiązania w sposobach zatwierdzania rezerwacji
  • Tworzenie kalendarium ofert
  • Dynamiczne zarządzanie cenami
  • Wizerunek hotelu w sieci
  • Wpływ opinii na sprzedaż
  • Metody usprawniania opinii o hotelu


już za
71
dni
2016-12-08
Lokalizacja: Warszawa, Courtyard by Marriott Warsaw Airport ul. Żwirki i Wigury 1

Grupa max 18 osób! Realne przykłady, praca na komputerach! Cały dzień specjalistycznych, na bieżąco komentowanych zadań.

HARMONOGRAM SZKOLENIA:

  • Zadania z zakresu monitorowania danych codziennej działalności obiektu
  • Oceny pozycji rynkowej Prognozowania i jej dokładności
  • Optymizacji przychodów w zależności od segmentu klienta i segmentu działalności obiektu, w tym analiza rezerwacji grupowych

Wymagana znajomość programu Microsoft Excel



Zakończone szkolenia z aktualnego sezonu
2014-02-27
Lokalizacja: Warszawa, Best Western Hotel Felix, ul. Omulewska 24
2014-03-20
Lokalizacja: Warszawa, Best Western Hotel Felix, ul. Omulewska 24
2014-04-10
Lokalizacja: Warszawa, Best Western Hotel Felix, ul. Omulewska 24
2014-05-22
Lokalizacja: Airport Hotel Okęcie****, ul. 17 Stycznia 24, Warszawa
2014-06-12
Lokalizacja: Airport Hotel Okęcie****, ul. 17 Stycznia 24, Warszawa
Wkrótce udostępnimy relację ze szkolenia
2014-09-17
Lokalizacja: Podczas I dnia targów WorldHotel, Centrum Targowo-Kongresowe MT Polska ul. Marsa 56c, Warszawa
2014-09-17
Lokalizacja: Podczas I dnia targów WorldHotel, Centrum Targowo-Kongresowe MT Polska ul. Marsa 56c, Warszawa
2014-10-23
Lokalizacja: Airport Hotel Okęcie****, 17 Stycznia 24, Warszawa
2015-02-19
Lokalizacja: Airport Hotel Okęcie****, 17 Stycznia 24, Warszawa
2015-03-19
Lokalizacja: Airport Hotel Okęcie****, 17 Stycznia 24, Warszawa
2015-04-16
Lokalizacja: Airport Hotel Okęcie****, 17 Stycznia 24, Warszawa
2015-04-23
Lokalizacja: Airport Hotel Okęcie****, 17 Stycznia 24, Warszawa
2015-05-14
Lokalizacja: Airport Hotel Okęcie****, 17 Stycznia 24, Warszawa
Wkrótce udostępnimy relację ze szkolenia
2015-05-21
Lokalizacja: Airport Hotel Okęcie****, 17 Stycznia 24, Warszawa
2015-06-11
Lokalizacja: Airport Hotel Okęcie****, 17 Stycznia 24, Warszawa
2015-09-17
Lokalizacja: Airport Hotel Okęcie****, Warszawa, ul. 17 stycznia 24
2015-10-13
Lokalizacja: Pierwszy dzień targów WorldHotel 2015, Warszawa, ul. Marsa 56 c
2015-10-22
Lokalizacja: Airport Hotel Okęcie**** Warszawa, ul. 17 stycznia 24
2015-10-29
Lokalizacja: Airport Hotel Okęcie**** Warszawa, ul. 17 stycznia 24
2015-11-17
Lokalizacja: Airport Hotel Okęcie**** Warszawa, ul. 17 stycznia 24
2016-02-18
Lokalizacja: Warszwa, Airport Hotel Okęcie****,
2016-03-03
Lokalizacja: Kraków, andel's Hotel Kraków****, ul. Pawia 3
2016-03-10
Lokalizacja: Warszwa, Airport Hotel Okęcie****, ul. 17 stycznia 24
2016-04-07
Lokalizacja: Warszwa, Airport Hotel Okęcie****, ul. 17 stycznia 24
2016-04-19
Lokalizacja: Warszwa, Airport Hotel Okęcie****, ul. 17 stycznia 24
2016-06-02
Lokalizacja: Hotel – Scandic Gdańsk****
2016-06-09
Lokalizacja: Warszwa, Airport Hotel Okęcie****, ul. 17 stycznia 24
2016-06-23
Lokalizacja: Warszwa, Airport Hotel Okęcie****, ul. 17 stycznia 24
2016-09-15
Lokalizacja: Warszawa, Courtyard by Marriott Warsaw Airport ul. Żwirki i Wigury 1
Wkrótce udostępnimy relację ze szkolenia
2016-09-20
Lokalizacja: Kraków, ANDEL‘S Hotel Kraków****, ul. Pawia 3
Wkrótce udostępnimy relację ze szkolenia
Listę szkoleń z poprzednich sezonów znajdą Państwo na podstronie O NAS