• Istniejemy od 2006 roku
  • Zorganizowaliśmy ponad 80 specjalistycznych szkoleń dla hotelarzy i inwestorów
  • Przeszkoliliśmy już ponad 2 tys. osób
  • Średnia ocen naszych szkoleń z ubiegłego roku wynosi 5,2 w skali sześciostopniowej
Szkolenia Akademii Hotelarza:



Progamy szkoleń opracowywane są przy współpracy ekspertów z Horwath HTL

Global Leader in Hospitality Consulting


już za
25
dni
2015-02-19
Lokalizacja: Airport Hotel Okęcie****, 17 Stycznia 24, Warszawa
FIRST MINUTE 2015 (obowiązuje do 10 lutego): 749 zł netto (+23% VAT)
  • Jak zorganizować pracę w dziale sprzedaży – dobór i selekcja personelu,
    zasady podziału obowiązków, zasady wynagradzania?

  • Jak przygotować produkt do sprzedaży i stosować narzędzia wspomagające
    sprzedaż?

  • Gdzie sprzedaż łączy się z marketingiem i które działania z zakresu
    sprzedaży i marketingu należy sprowadzić równolegle, a które osobno?

  • Jak ważny we wspomaganiu sprzedaży jest plan marketingowy?

  • Jak określić kryteria mierzalności skuteczności naszych działań?

  • Systemy raportowania oraz inni technologiczni sprzymierzeńcy skutecznej
    sprzedaży.

  • Czy w każdym hotelu stosuje się inny model sprzedażowy?

  • Jak promocja i kreacja wizerunkowa wpływa na sprzedaż hotelu?



już za
53
dni
2015-03-19
Lokalizacja: Airport Hotel Okęcie****, 17 Stycznia 24, Warszawa
FIRST MINUTE 2015 (obowiązuje do 10 lutego): 749 zł netto (+23% VAT)
  • Definicje

  • Wskaźniki

  • Segmenty

  • Kanały dystrybucji

  • Cennik

  • Kontrola napływających rezerwacji

  • Optymalizacja frekwencji

  • Zarządzanie kontraktami

  • Zarządzanie ceną

  • Zarządzanie mixem klientów 



już za
80
dni
2015-04-16
Lokalizacja: Airport Hotel Okęcie****, 17 Stycznia 24, Warszawa
FIRST MINUTE 2015 (obowiązuje do 10 lutego): 749 zł netto (+23% VAT)
  • Struktura zatrudnienia w poszczególnych pionach w hotelu

  • Ustalanie wysokości zarobków na poszczególnych stanowiskach

  • Finansowe i pozafinansowe metody motywowania personelu

  • Jak nie dać się oszukać, czyli sprawdzone metody pozyskiwania i weryfikacji umiejętności kandydatów do pracy

  • Optymalizacja pracy w hotelu i gastronomii



już za
87
dni
2015-04-23
Lokalizacja: Airport Hotel Okęcie****, 17 Stycznia 24, Warszawa
FIRST MINUTE 2015 (obowiązuje do 10 lutego): 749 zł netto (+23% VAT)

Bądź obecny

W jaki sposób najczęściej użytkownik może trafić na Twoją ofertę? Przegląd najważniejszych kanałów dotarcia jako filarów strategii marketingowej hotelu. 

Strona internetowa hotelu – checklista

Czy strona Twojego obiektu spełnia wymagania użytkowników i wyszukiwarek? Na jakie elementy należy zwracać uwagę, aby podnosić ruch na stronie?

Wyszukiwarka Google i hotele – przewodnik

Przegląd najważniejszych usług Google dla hotelarzy. Jak je poprawnie skonfigurować?

Reklama hotelu w wyszukiwarce Google – dobre praktyki

Jak wykorzystać ostatnie nowości w systemie AdWords? Przykłady skutecznych kampanii reklamowych hoteli w wyszukiwarce oraz poprawnie budowanych strategii.

Facebook jako platforma zarządzania reputacją hotelu

Przegląd ostatnich zmian w serwisie w perspektywie hotelarza. Jak skutecznie komunikować hotel na Facebooku? Jak powinna wyglądać strategia komunikacji AD 2015?

Facebook jako platforma reklamowa hotelu

Skuteczne metody budowania zasięgów reklamowych na Facebooku: jak działa Menedżer Reklam? Czym jest Power Editor? Przykłady skutecznych kampanii reklamowych hoteli.

Zarządzanie reputacją hotelu online

W jaki sposób opinie wykorzystywane są przez użytkowników i wyszukiwarki? Jak generować opinie na temat obiektu? W jaki sposób identyfikować opinie online i reagować na nie? Przykłady narzędzi i strategii.

 



już za
108
dni
2015-05-14
Lokalizacja: Airport Hotel Okęcie****, 17 Stycznia 24, Warszawa
FIRST MINUTE 2015 (obowiązuje do 10 lutego): 749 zł netto (+23% VAT)
  • Kontrola zakupów do hotelu i restauracji

  • Skuteczne metody negocjacji i wyboru dostawców

  • Skuteczna windykacja należności

  • "Słabe punkty hotelu", czyli obszary szczególnie narażone na nadużycia

  • Zarządzanie kosztami sprzedaży i marketingu

  • Sprawdzone metody zapobiegania nadużyciom w hotelu i restauracji



już za
115
dni
2015-05-21
Lokalizacja: Airport Hotel Okęcie****, 17 Stycznia 24, Warszawa
FIRST MINUTE 2015 (obowiązuje do 10 lutego) : 749 zł netto (+23% VAT)
  • Sprzedaż usług dodatkowych w hotelu

  • Optymalizacja kosztów bezpośrednich w obszarze pokoi i gastronomi

  • Skuteczne metody mierzenia efektywności pracy personelu

  • Wszyscy sprzedajemy usługi hotelowe, czyli sprzedaż zaczyna się od recepcji



już za
136
dni
2015-06-11
Lokalizacja: Airport Hotel Okęcie****, 17 Stycznia 24, Warszawa
FIRST MINUTE 2015 (obowiązuje do 10 lutego) : 749 zł netto (+23% VAT)
  • Ustalanie ceny dań

  • Mierzenie food coast

  • Marketing i strategia ceny i produktu

  • Nadużycia w gastronomii

  • Optymalizacja kosztów w działalności gastronomicznej

  • Praktyczne metody kontroli personelu

  • Analiza sprzedaży



Zakończone szkolenia z aktualnego sezonu
2014-02-27
Lokalizacja: Warszawa, Best Western Hotel Felix, ul. Omulewska 24
2014-03-20
Lokalizacja: Warszawa, Best Western Hotel Felix, ul. Omulewska 24
2014-04-10
Lokalizacja: Warszawa, Best Western Hotel Felix, ul. Omulewska 24
2014-05-22
Lokalizacja: Airport Hotel Okęcie****, ul. 17 Stycznia 24, Warszawa
2014-06-12
Lokalizacja: Airport Hotel Okęcie****, ul. 17 Stycznia 24, Warszawa
Wkrótce udostępnimy relację ze szkolenia
2014-09-17
Lokalizacja: Podczas I dnia targów WorldHotel, Centrum Targowo-Kongresowe MT Polska ul. Marsa 56c, Warszawa
2014-09-17
Lokalizacja: Podczas I dnia targów WorldHotel, Centrum Targowo-Kongresowe MT Polska ul. Marsa 56c, Warszawa
2014-10-23
Lokalizacja: Airport Hotel Okęcie****, 17 Stycznia 24, Warszawa
Listę szkoleń z poprzednich sezonów znajdą Państwo na podstronie O NAS