Trenerzy

 
Elżbieta Nitsze
dyrektor generalny Airport Hotel Okęcie
Elżbieta Nitsze jest absolwentką prestiżowej szkoły hotelarskiej w Wiśle. Studiowała zarządzanie i marketing w Szkole Głównej Handlowej. Obecnie zarządza rozbudowanym w 2014 roku czterogwiazdkowym hotelem Airport Okęcie. Od 10 lat współpracuje jako trener w Akademii Hotelarza. Jest autorką wielu artykułów na łamach prasy branżowej, w tym wielu o skutecznej sprzedaży.

W trakcie swojej ponad 20-letniej działalności w branży, Elżbieta Nitsze pracowała między innymi w Warsaw Marriott Hotel, Sheraton Warsaw Hotel & Towers, prowadziła własną działalność konsultingową i szkoleniową w obszarze hotelarstwa, a do 2014 roku przez 6 lat związana była z siecią hoteli Elbest Hotels, najpierw jako drektor generalny nowego Hotelu Krynica**** w Krynicy- Zdroju, a później jako dyrektor sprzedaży i marketingu całej grupy hotelowej. Dzisiaj, jako dyrektor generalny hotelu Airport Hotel Okęcie oraz jako trener hotelarstwa, koncentruje się na wdrażaniu nowoczesnych konceptów Total Customer Experience, Komunikacji Nieantagonizującej oraz Inżynierii Sprzedaży Transformacyjnej w tej branży.



Nagrodzona tytułem „Dyrektor generalny hotelu niezależnego” w konkursie Hotelarz Roku 2015, organizowanym przez "Hotelarza" i Horwath HTL. W roku 2017 ukończyła General Managers Program organizowany przez prestiżową Cornell's School of Hotel Administration przy Cornell Univeristy. SHA jako jedyna uczelnia hotelarska ma akredytację AACSB, a organizowany przez nią GMP jest jedynym programem hotelarskim wśród programów uniwersyteckich w Ivy League.
16129436 1365101863562146 676043481 o

 
Andrzej Przeniosło
Dyrektor generalny, Hotel Nosselia
Posiada ponad 30 letnie doświadczenie zawodowe. Swoją karierę związał z hotelarstwem i gastronomią, przechodząc przez wszystkie szczeble hierarchii hotelowej. Doświadczenie zawodowe zdobywał między innymi w działach operacyjnych Hotelu Marriott***** (pracował w pierwszym zespole, który był odpowiedzialny za otwarcie hotelu w 1989 roku). Następnie przez okres 10 lat pracował w Hotelu Jan III Sobieski****, awansując ze szczebla kierowniczego na stanowisko Dyrektora Gastronomii. W ostatnich latach pracował jako Dyrektor Generalny w takich hotelach jak Król Kazimierz**** w Kazimierzu Dolnym, City Park Residence***** w Poznaniu, Hotel Warszawianka **** w Jachrance oraz Grand Hotel Rzeszów**** i Hotel Bristol***** w Rzeszowie. Ostatnio dyrektor generalny hotelu Hilton Garden Inn Kraków Airport, który pod jego rządami zdobył prestiżową nagrodę Hotel Success Awards, którą sieć Hilton Worldwide nagradza najlepsze hotele należące do sieci. Obecnie zarządza ośrodkiem wypoczynkowo-szkoleniowym Nosselia pod Warszawą.
Przenioslo

 
Adam Pilczuk
Dyrektor ds. rozwoju, Chopin Airport Development
Ekspert związany jest z branżą hotelową od 2008 roku. Jako niezależny konsultant hotelowy realizował projekty doradcze dla kilkudziesięciu hoteli w Polsce, w tym odpowiadał m.in. za działania pre-openingowe oraz proces wprowadzania ich do międzynarodowych sieci hotelowych. Wcześniej związany m.in. z GE Money Bank, a następnie w MT Development Group jako dyrektor ds. kredytów oraz w Money Center jako ekspert z zakresu finansowania inwestycji hotelowych odpowiedzialny za pozyskiwanie kredytów inwestycyjnych i korporacyjnych. Przez ostatnie trzy lata jako dyrektor działu hotelowego w Kancelarii Doradztwa Gospodarczego Cieślak&Kordasiewicz zarządzał w projektach inwestycyjnych hoteli oraz z sukcesem pozyskiwał dotacje unijne dla hoteli i sieci hotelowych. Aktualnie zajmuje stanowisko dyrektora ds. rozwoju w spółce Chopin Airport Development, gdzie jest odpowiedzialny za tworzenie założeń strategicznych służących rozwojowi spółki oraz wskazywanie szans biznesowych i rozwiązań dotyczących wchodzenia na nowe rynki.
Adam Pilczuk 0372A

 
Rafał Kuczyński
Dyrektor generalny hotelu Holiday Inn w Józefowie
Związany jest z branżą hotelarsko - gastronomiczną od blisko 20 lat. Swoje pierwsze doświadczenie zdobywał już podczas studiów na Wydziale Prawa i Administracji UMCS w Lublinie pracując w Wielkiej Brytanii. Miał szczęście pracować z najlepszymi szefami kuchni min.: Bryanem Webbem, Rowley Leigh czy Gordonem Ramsayem. Pierwsze szlify hotelarskie zdobywał w Hotelu Landmark w Londynie a po powrocie do Polski między innymi w Hotelu Hyatt oraz Grand Hotel Lublinianka. Pracując dla sieci Louvre Hotels zarządzał hotelami w Szczecinie i w Lublinie gdzie w 2008 roku, zdobył pierwszą nagrodę za najlepszy Hotel sieci. Był również dyrektorem generalnym pierwszego w Polsce hotelu Hilton Garden Inn w Krakowie. Od ponad 2 lat jest dyrektorem hotelu Holiday Inn w Józefowie który, należy do najlepszych hoteli konferencyjnych w Polsce.
DSC02580

 
Agnieszka Kasprzak
Revenue Manager w Louvre Hotels Group
Revenue Manager w Louvre Hotels Group. W hotelarstwie pracuje od 1990 roku. Swoją przygodę z hotelarstwem rozpoczęła w hotelu Victoria InterContinental (obecnie Sofitel Victoria) w dziale rezerwacji. W ciągu 15 lat obejmowała różne funkcje związane ze sprzedażą i marketingiem usług hotelowych aż do objęcia stanowiska Revenue Managera hotelu. Od 2005 roku zajmowała się wdrożeniem metod RM w Grupie Hotelowej Orbis jako Regionalny Revenue Manager. W kwietniu 2011 objęła stanowisko Revenue Managera w Louvre Hotels Group, obecnego w Polsce pod markami hoteli: Golden Tulip, Campanile, Premiere Classe. Jest absolwentką Wydziału Turystyki i Rekreacji AWF w Poznaniu.
AKasprzak

 
Krzysztof Stęplowski
ekspert z zakresu marketingu internetowego.
Z branżą internetową związany od roku 2005. Prowadzi szkolenia i warsztaty, doradza hotelom przy tworzeniu i optymalizacji strategii marketingowych. Pomaga w realizacji i ocenie działań. W latach 2009 - 2012 związany był ze spółką Qubus Hotel Management, gdzie współtworzył i realizował strategię marketingową sieci 14 obiektów biznesowych w kraju. Od roku 2012 pomaga budować strategie obecności w sieci obiektów hotelowych i spa (na koncie kilkadziesiąt zrealizowanych projektów). Współpracuje z Akademią Hotelarza, publikuje w największych magazynach branżowych, takich jak Hotelarz, czy Rynek Turystyczny. Regularne wykłada podczas targów i konferencji dedykowanych branży hotelarskiej i SPA. Prowadzi popularny serwis ekspercki www.marketinghotelu.pl.
Krzysztof Steplowski

 
Miłosz Stanisławski
Dyrektor generalny, Sound Garden Hotel w Warszawie
Związany z hotelarstwem, sprzedażą i marketingiem od 2004 roku. Doświadczenie jako sales manager zdobywał w warszawskich hotelach Jan III Sobieski oraz Rialto. Uczestniczył w tworzeniu Centralnego Biura Sprzedaży Vienna International Hotelmanagement AG w Polsce. Jako zastępca dyrektora sprzedaży hotelu Jan III Sobieski odpowiadał za proces sprzedaży i marketingu podczas zmiany marki na Radisson Blu. Pełnił funkcję dyrektora sprzedaży w Platinum Residence oraz dyrektora sprzedaży i marketingu nowo otwartego Sound Garden Hotel w Warszawie. Obecnie jest Dyrektorem Generalnym Sound Garden Hotel. Za zaangażowanie w branżę MICE, został wyróżniony przez MPI Poland Club tytułem „Odkrycie Roku 2013”. Nominowany do tytułu "Osobowość Roku MICE Poland 2014". Nagrodzony tytułem „Hotelarz do 35 roku życia” w konkursie Hotelarz Roku 2014, organizowanym przez "Hotelarza" i Horwath HTL.
Milosz 3

 
Kamil Lipski
dyrektor sprzedaży i marketingu MERA SPA HOTEL****
Absolwent Akademii Wychowania Fizycznego, kierunku Hotelarstwo i Turystyka. Od wielu lat związany z tą właśnie branżą. Doświadczenie zdobywał w największej sieci hotelowej w Polsce – ORBIS / ACCOR gdzie pracował w obszarze marketingu i sprzedaży. Był odpowiedzialny za wprowadzenie marki MERA SPA na rynek Polski. Uczestnik wielu szkoleń z dziedziny marketingu i sprzedaży organizowanych przez jedną z największych firm szkoleniowych House of Skills. Osobiście uważa, że każdy cel można osiągnąć – ważne aby go sobie wyznaczyć i cały czas dążyć do jego realizacji.
IMG 1161 kamil

 
Robert Węglarz
Konsultant i ekspert hotelowy
Właściciel Alchemii Hotelarstwa, konsultant i ekspert hotelowy, trener i szkoleniowiec, współautor polskiego systemu certyfikacji dla hoteli SPA – Quality Standard.
Prowadził liczne szkolenia i konsultacje branżowe w ramach największego jak dotychczas w Polsce projektu szkoleniowo- "Turystyka Wspólna Sprawa” (TWS).
Jest doktorantem Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu na Wydziale Ekonomii, Zarządzania i Turystyki, gdzie został powołany na członka Rady Menedżerów Biznesu i Administracji.
Autor wielu publikacji w pismach branżowych (Hotelarz, Hospitality, SPA Inspiration, Poradnik Inwestora) oraz wystąpień i referatów na konferencjach naukowych, wykładowca akademicki.
Ma za sobą ponad 25 lat aktywnej, udokumentowanej i popartej sukcesami operacyjnej pracy w branży gościnności usługowej i zdobyty przez ten okres ogromny bagaż doświadczeń na niemal wszystkich stanowiskach (był kelnerem, kucharzem, barmanem, kierownikiem restauracji, portierem, recepcjonistą, shift menadżerem, dyrektorem hotelu i wreszcie prezesem zarządu), połączony z przeszło 10-letnią praktyką trenerską i doradztwem branżowym.
Pracował między innymi w hotelach sieci Intercontinental (IHC), Holiday Inn, Forum, Accor (Ibis i Sofitel), kilku obiektach prywatnych, był prezesem zarządu w spółce Interferie S.A.
Robert Weglarz

 
Wojciech Liszka
CEO – Z- Factor
Karierę rozpoczął z rozmachem w największym kasynie na świecie – Foxwoods Resorts & Casino w Conncecticut, USA. W Polsce przez 11 lat związany był z prestiżową marką hoteli Radisson Blu w Szczecinie, Warszawie i Krakowie. W 2015 roku założył firmę Z—Factor.

Poza doradztwem operacyjnym, Z—F specjalizuje się w dostarczaniu nowoczesnych narzędzi dla hoteli takich jak: Demand Outlook – system benchmarkingu konferencyjnego online, czy program Test Call, służący do badania i podnoszenia efektywności sprzedaży.

Lubi wyzwania i ambitne projekty, które im bardziej są wymagające – tym lepiej. Całe swoje zawodowe życie poświęcił hotelarstwu i śmiało można powiedzieć, że zna tę branżę „jak własną kieszeń”. Swoje spostrzeżenia na temat branży publikuje na blogu o hotelarstwie turystyce i przemyśle spotkań (www.wojciechliszka.pl).

Wojciech jest też pomysłodawcą i inicjatorem Poland Business Run – charytatywnej imprezy sportowej, a obecnie największego w Polsce biegu sztafetowego oraz Meetings Week Poland – aktualnie największego wydarzenia branży spotkań w kraju.

Poza działalnością hotelową przewodniczy Radzie Biznesu Grupy Uczelni Vistula w Warszawie oraz od lat aktywnie angażuje się w działalność organizacji Meeting Professionals International Poland, której był współzałożycielem, a jej członkowie dwukrotnie powierzyli mu stanowisko Prezesa.
img 01

 
Maciej Knyrek
Dyrektor generalny, AC by Marriott Wrocław
Maciej jest związany z hotelarstwem od 1992 roku. Swoja karierę zawodową rozpoczął w Szczecinie pracując dla sieci Radisson (4*, 369 pokoi). Doświadczenie zdobywał na różnych stanowiskach w działach operacyjnych kierując zespołami od 12 do 50 osób. W 2000 roku rozpoczął pracę w zespole budującym hotel Holiday Inn we Wrocławiu. W pierwszej fazie odpowiadał za współpracę z wykonawcą robót budowlanych, architektami oraz za wdrożenie standardów sieciowych. Następnie za rekrutację działów operacyjnych i administracyjnych oraz za budżet hotelu. W 2001 roku objął stanowisko dyrektora zarządzającego. W 2009 roku przeprowadził zmianę marki hotelu z Holiday Inn na Scandic wprowadzając tym samym tę skandynawską sieć na polski rynek. W roku 2013 przeprowadził udany remont restauracji, kuchni oraz 72 pokoi hotelowych w funkcjonującym hotelu. W 2014 roku podjął się współpracy z firmą Energy Investors Group przy budowie 60 pokojowego hotelu marki Best Western Plus w Brzegu. W fazie budowy doradzał inwestorowi w zakresie spełnienia wymogów kategoryzacyjnych, doboru architekta wnętrz, doboru wykonawców i dostawców poszczególnych elementów wyposażenia hotelu. Przygotował budżet pre-opening oraz strategię sprzedaży i marketingu. Skutecznie przeprowadził rekrutacje na najważniejsze stanowiska w hotelu. Był odpowiedzialny za kontakt z Best Western International oraz za wypełnienie standardów sieci. Od września 2015 roku objął stanowisko dyrektora generalnego powstającego we Wrocławiu hotelu pod marką AC by Marriott.
ht 2016 01a 13

 
Radosław Altheim
Dyrektor generalny, Q Hotels
Radosław Altheim posiada kilkunastoletnie doświadczenie zdobywane w hotelach w Polsce i całej Europie. W przeszłości m.in. dyrektor sprzedaży i zastępca dyrektora generalnego czterogwiazdkowego hotelu andel’s Łódź, od 2013 roku dyrektor generalny pięciogwiazdkowego, 155 pokojowego hotelu GrandHotel Tiffi w Iławie. Obecnie zarządza Grupą hotelową Q Hotels, posiadającą w portolio Hotele Q Kraków, Q Kraków Plus, Q Wrocław Plus i Grand Cru Gdańsk. Absolwent wydziału ekonomii Uniwersytetu Szczecińskiego.
ht 2016 01a 14

 
Karolina Antonowicz
Customer Success Director, Profitroom
Absolwentka Politechniki Poznańskiej. Swoją przygodę z hotelarstwem rozpoczęła 5 lat temu w jednym z portali rezerwacyjnych. Od 4 lat związana z firmą PROFITROOM gdzie początkowo zajmowała się wdrażaniem i obsługą systemów rezerwacyjnych.
Z czasem swoją wiedzę i doświadczenie zaczęła wykorzystywać do optymalizacji i zwiększania zysków ze sprzedaży hoteli na stanowisku Revenue Managera. Obecnie łączy zamiłowanie do revenue managmentu i e-commerce na stanowsku Customer Success Director. Współpracuje z najbardziej uznanymi markami hotelowymi w Polsce.
ht 2016 04ah 20

 
Aneta Stępkowska
Dyrektor generalna, Courtyard by Marriott Warszawa
Posiada ponad 20 letnie doświadczenie w hotelarstwie. Pracę w tej branży rozpoczęła w Forum Intercontinental w Warszawie, najpierw jako specjalista, potem kierownik, a ostatecznie dyrektora ds. sprzedaży i marketingu. Po zmianie brandu hotelu Forum na Novotel Warszawa Centrum objęła stanowisko dyrektora ds. hotelowych, a potem została zastępcą dyrektora Holiday Inn w Warszawie (obecnie Mercure Centrum). Przez dwa lata zarządzała hotelem OSSA Congress & SPA z 522 pokojami, a w maju 2010 roku została dyrektorem generalnym Courtyard by Marriott.
ht 2016 05a 04