Organizacja działu sprzedaży w hotelu

Lokalizacja: Warszawa, Courtyard by Marriott Warsaw Airport ul. Żwirki i Wigury 1
Cena: 990 zł netto / osobę (+23% VAT)
Cena dla prenumeratorów Hotelarza: 890 zł netto / osobę (+23% VAT)





Szkolenie dzięki któremu uczestnicy poszerzą swoją wiedzę z zakresu rekrutacji, wynagradzania, premiowania, a także poznać zasady raportowania w hotelowym dziale sprzedaży.

HARMONOGRAM SZKOLENIA:

9:00 – 9:30 – Rejestracja
9:30 – 12:30 – Część I

·  Jak skutecznie mierzyć efektywność pracy działu sprzedaży oraz działań marketingowych i promocyjnych
·  Główne zasady premiowania w hotelarstwie - konstruowanie planów sprzedażowych i ich indywidualnego rozdziału

12:30 – 13:30 – Lunch
13:30 – 16:30 – Część II

·  Rodzaje systemów prowizyjnych
·  Jak stworzyć skuteczny dział sprzedaży i marketingu


Szkolenie szczególnie polecane:

Ekspert:

Altheim1
Radosław Altheim
Dyrektor zarządzający, Q Hotels



Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o.

ul. Paca 37, 04-386 Warszawa
tel.: +48 22 333 80 00
mail: biuro@pws-promedia.pl


Polityka prywatności

© 2020 by ProMedia
 
NEWSLETTER

Jeśli chcesz otrzymywać informacje dotyczące nowych szkoleń Akademii Hotelarza, a także najważniejsze informacje dotyczące rynku hotelowego, zapisz się na bezpłatny newsletter.



Back to Top