Harmonogram szkolenia:
9:00 – 9:30 – Rejestracja uczestników
9:30 – 12:30 – Część I
Prowadzący: Maciej Knyrek – dyrektor generalny, AC by Marriott Wrocław
· Skuteczne planowanie czasu pracy podległych pracowników
· Jak wybrać aby potem nie żałować, czyli sprawdzone metody selekcji kandydatów do pracy
· Jak powinna wyglądać rozmowa rekrutacyjna na poszczególne stanowiska
12:30 – 13:30 – Lunch
13:30 – 16:30 – Część II
Prowadząca: Elżbieta Nitsze – Dyrektor generalny, Airport Hotel Okęcie
· Systemy wynagrodzeń w hotelarstwie i systemy motywowania pracowników
· Organizacja pracy hotelu a struktura zatrudnienia. Jakie elementy wspierają optymalną strukturę zatrudniania.
·   Delegowanie i rozliczanie zadań
Szkolenie szczególnie rekomendowane: właścicielom, dyrektorom generalnym, szefom poszczególnych działów, specjalistom HR
Maciej Knyrek
Dyrektor generalny Courtyard by Marriott, Szczecin
|
Elżbieta Nitsze
Prezes Zarządu / Dyrektor Generalny Belvedere Gourment Group; Dyrektor Regionalny Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego na Mazowsze
|