Revenue management – strategia ustalania cen w hotelarstwie

Lokalizacja: Warszwa, Airport Hotel Okęcie****, ul. 17 stycznia 24
Cena: 990 zł netto / osobę (+23% VAT)
Cena dla prenumeratorów Hotelarza: 890 zł netto / osobę (+23% VAT)





POZIOM PODSTAWOWY

Szkolenie dzięki któremu zdobędziesz podstawową wiedzę z zakresu maksymalizacji przychodów hotelu. Dowiesz się jak optymalizować frekwencję, jakie ceny stosować w zależności od sezonowości, obłożenia i klienta.

HARMONOGRAM SZKOLENIA:

9:00 – 9:30 – Rejestracja uczestników

9:30 – 12:30 – Część I

· Definicje i wskaźniki

· Segmenty

· Kanały dystrybucji

· Cennik

12:30 – 13:30 – Lunch

13:30 – 16:30 – Część II

· Kontrola napływających rezerwacji

· Optymalizacja frekwencji

· Zarządzanie kontraktami

· Zarządzanie ceną

· Zarządzanie mixem klientów

Szkolenie szczególnie rekomendowane: dyrektorom generalnym, dyrektorom SiM, revenue managerom, osobom odpowiedzialnym za kształtowanie polityki cenowej w hotelach


Szkolenie szczególnie polecane:




Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o.

ul. Paca 37, 04-386 Warszawa
tel.: +48 22 333 80 00
mail: biuro@pws-promedia.pl


Polityka prywatności

© 2020 by ProMedia
 
NEWSLETTER

Jeśli chcesz otrzymywać informacje dotyczące nowych szkoleń Akademii Hotelarza, a także najważniejsze informacje dotyczące rynku hotelowego, zapisz się na bezpłatny newsletter.



Back to Top