Organizacja pracy hotelu, czyli sztuka skutecznego motywowania i kierowania zespołem

Lokalizacja: Hotel Courtyard by Marriott, Warszawa
Cena: 990 zł netto (+23% VAT)
Cena dla prenumeratorów Hotelarza i członków IGHP: 890 zł netto (+23% VAT)





Bez kompetentnych i profesjonalnych pracowników żaden, nawet najlepiej zaprojektowany i położony hotel, nie ma szans na odniesienie sukcesu. W dzisiejszych czasach coraz trudniej jednak o zrekrutowanie, wyszkolenie, a wreszcie utrzymanie kompetentnego zespołu. Dowiedz się od najlepszych, jakie rozwiązania stosują sieci hotelowe, jak najefektywniej motywować i premiować pracowników, wreszcie jak dobierać kompetencje pracowników do poszczególnych działów hotelu.

HARMONOGRAM:

9:00 – 9:30 – Rejestracja uczestników

9:30 – 12:30 – Część I

- organizacja pracy hotelu a struktura zatrudnienia
- optymalizacja kosztów zatrudniania
- zarządzanie pracą działów hotelowych i gastronomicznych

12:30 – 13:30 – Lunch

13:30 – 16:30 – Część II

- harmonogramy czasu pracy - układanie grafików pracowników poszczególnych pionów hotelu
- efektywne motywowanie i premiowanie zespołu
- skuteczne delegowanie i systemy raportowania

 

Ekspert:

56 airport 3
Elżbieta Nitsze
dyrektor generalny Airport Hotel Okęcie



Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o.

ul. Paca 37, 04-386 Warszawa
tel.: +48 22 333 80 00
mail: biuro@pws-promedia.pl


Polityka prywatności

© 2017 by ProMedia
 
NEWSLETTER

Jeśli chcesz otrzymywać informacje dotyczące nowych szkoleń Akademii Hotelarza, a także najważniejsze informacje dotyczące rynku hotelowego, zapisz się na bezpłatny newsletter.



Back to Top