już za
-1
dni
Organizacja pracy hotelu, czyli sztuka skutecznego motywowania i kierowania zespołem
Data szkolenia: 2017-09-07
Lokalizacja: Hotel Courtyard by Marriott, Warszawa
Cena szkolenia: 990 zł netto (+23% VAT)
Cena dla prenumeratorów Hotelarza i członków IGHP: 890 zł netto (+23% VAT)
Po zakończeniu szkolenia każdy uczestnik otrzyma imienny certyfikat.
W cenę spotkania wliczony jest poczęstunek śniadaniowy, lunch, oraz przerwy kawowe.

Bez kompetentnych i profesjonalnych pracowników żaden, nawet najlepiej zaprojektowany i położony hotel, nie ma szans na odniesienie sukcesu. W dzisiejszych czasach coraz trudniej jednak o zrekrutowanie, wyszkolenie, a wreszcie utrzymanie kompetentnego zespołu. Dowiedz się od najlepszych, jakie rozwiązania stosują sieci hotelowe, jak najefektywniej motywować i premiować pracowników, wreszcie jak dobierać kompetencje pracowników do poszczególnych działów hotelu.

HARMONOGRAM:

9:00 – 9:30 – Rejestracja uczestników

9:30 – 12:30 – Część I

- organizacja pracy hotelu a struktura zatrudnienia
- optymalizacja kosztów zatrudniania
- zarządzanie pracą działów hotelowych i gastronomicznych

12:30 – 13:30 – Lunch

13:30 – 16:30 – Część II

- harmonogramy czasu pracy - układanie grafików pracowników poszczególnych pionów hotelu
- efektywne motywowanie i premiowanie zespołu
- skuteczne delegowanie i systemy raportowania

 

PROWADZĄCY
Elżbieta Nitsze
Elżbieta Nitsze jest absolwentką prestiżowej szkoły hotelarskiej w Wiśle. Studiowała zarządzanie i marketing w Szkole Głównej Handlowej. Obecnie zarządza rozbudowanym w 2014 roku czterogwiazdkowym hotelem Airport Okęcie. Od 8 lat współpracuje jako trener w Akademii Hotelarza. Jest autorką wielu artykułów na łamach prasy branżowej, w tym wielu o skutecznej sprzedaży. W trakcie swojej 20-letniej działalności w branży, Elżbieta Nitsze pracowała między innymi w Warsaw Marriott Hotel, Sheraton Wars


W przypadku pytań prosimy o kontakt:
Mira Włodarczyk
22 333 88 04
m.wlodarczyk@pws-promedia.pl