już za
-1
dni
Revenue Management – strategia ustalania cen w hotelarstwie (poziom podstawowy)
Data szkolenia: 2017-03-29
Lokalizacja: Courtyard by Marriott, Warszawa
Cena szkolenia: 990 zł netto (+23% VAT)
Cena dla prenumeratorów Hotelarza i członków IGHP: 890 zł netto (+23% VAT)
Po zakończeniu szkolenia każdy uczestnik otrzyma imienny certyfikat.
W cenę spotkania wliczony jest poczęstunek śniadaniowy, lunch, oraz przerwy kawowe.

To wyjątkowe szkolenie dzięki któremu uczestnicy zdobędą konkretną wiedzę, którą będą mogli wykorzystać w swoich obiektach. Będziemy mówić tylko o tym, jak skutecznie zwiększać przychody hotelu.

HARMONOGRAM SZKOLENIA:

9:00 - 9:30 - Rejestracja uczestników
9:30 - 12:30 - Sesja przedpołudniowa
12:30 - 13:30 - Lunch
13:30 - 16:00 - Sesja popołudniowa
16:00 - 16:30 - Pytania i odpowiedzi

ZAKRES SZKOLENIA:

  • Definicje
  • Wskaźniki
  • Segmenty
  • Kanały dystrybucji
  • Cennik
  • Kontrola napływających rezerwacji
  • Optymalizacja frekwencji
  • Zarządzanie kontraktami
  • Zarządzanie ceną
  • Zarządzanie mixem klientów
TRENERZY
Agnieszka Kasprzak
Jeden z najlepszych i najbardziej cenionych specjalistów z zakresu RM w Polsce. Zarządza polityką cenową wszystkich hoteli Marek Golden Tulip, Campanile i Premiere Classe w Polsce.


W przypadku pytań prosimy o kontakt:
Mira Włodarczyk
22 333 88 04
m.wlodarczyk@pws-promedia.pl