Od mądrze i biznesowo zdefiniowanego produktu zależy „być albo nie być" restauracji. Jak zbudować menu, aby zostało zaakceptowane przez gości i jednocześnie by umożliwiło osiągnięcie takiej marży, która pokryje koszty i pozwoli osiągnąć zysk? Niezbędna jest do tego właściwa analiza i umiejętność interpretacji danych. Co sprzedajemy? W jakich cenach i po jakim koszcie? Dlaczego sprzedajemy wybranych dań więcej i innych mniej? Dowiesz się tego podczas specjalistycznego seminarium dla właścicieli i kadry zarządzającej hoteli.
Metody ustalania cen dań
Mierzenie i analiza food cost i beverage cost
Marketing i strategia ceny i produktu
Efektywny Layout karty
Nadużycia w gastronomii
Optymalizacja kosztów
Praktyczne metody kontroli personelu
Analiza sprzedaży
HARMONOGRAM SZKOLENIA:
9:00 – 9:30 – Rejestracja i śniadanie dla uczestników
9:30 – 12:30 – Część I
Metody ustalania cen dań
Mierzenie i analiza food cost i beverage cost
Marketing i strategia ceny i produktu
Efektywny Layout karty
12:30 – 13:30 – Lnch/Networkig
13:30 – 16:00 – Część II
Nadużycia w gastronomii
Optymalizacja kosztów
Praktyczne metody kontroli personelu
Analiza sprzedaży
16:00 – 16:30 – Sesja pytań z sali
Warsztaty szczególnie polecane: właścicielom, dyrektorom generalnym, dyrektorom F&B, szefom kuchni
Szkolenie szczególnie polecane: Warsztaty szczególnie polecane: właścicielom, dyrektorom generalnym, dyrektorom F&B, szefom kuchni
Jeśli chcesz otrzymywać informacje dotyczące nowych szkoleń Akademii Hotelarza, a także najważniejsze informacje dotyczące rynku hotelowego, zapisz się na bezpłatny newsletter.