Główny celem seminarium jest poznanie możliwości związanych z wdrożeniem praktyki revenue management w hotelu. To szkolenie praktyczne po którym zdobędziesz konkretną wiedzę którą będziesz mógł zastosować w swoim obiekcie. Będziemy mówić tylko o tym jak skutecznie zwiększać przychody hotelu.
HARMONOGRAM SZKOLENIA:
9:00 – 9:30 – Rejestracja
9:10 - 9:30 – Śniadanie dla uczestników
9:30 – 12:30 – Część I
· komponenty Revenue Management oraz historia tej praktyki biznesowej
· kultura Revenue management-u, miejsce i jego rola w zależności od organizacji
· ekonomia, a Revenue Management, współzależność
· segmentacja rynkowa
· prognozowanie - rodzaje prognoz w zależności od celu
12:30 – 13:30 - Lunch/Networking
13:30 – 16:30 – Część II
· strategia zarządzania przychodami (optymalizacji przychodów)
· pricing -od strategii do taktyki
· rola digital marketingu w zarządzaniu przychodami
· zarządzanie dostępnością hotelu
· analiza pozycji rynkowej hotelu, kluczowe wskaźniki
· narzędzia do revenue management-u i dystrybucji