Revenue Management – strategia ustalania cen w hotelarstwie (poziom podstawowy)

Lokalizacja: Courtyard by Marriott, Warszawa
Cena: 1249 zł netto (+23% VAT)
Cena dla prenumeratorów Hotelarza i członków IGHP: 1149 zł netto (+23% VAT)





Główny celem seminarium jest poznanie możliwości związanych z wdrożeniem praktyki revenue management w hotelu. To szkolenie praktyczne po którym zdobędziesz konkretną wiedzę którą będziesz mógł zastosować w swoim obiekcie. Będziemy mówić tylko o tym jak skutecznie zwiększać przychody hotelu.

HARMONOGRAM SZKOLENIA:

9:00 – 9:30 – Rejestracja

9:10 - 9:30 – Śniadanie dla uczestników

9:30 – 12:30 – Część I

·        komponenty Revenue Management oraz  historia tej praktyki biznesowej
·        kultura Revenue management-u, miejsce i jego rola w zależności od organizacji
·        ekonomia, a Revenue Management, współzależność
·        segmentacja rynkowa
·        prognozowanie - rodzaje prognoz w zależności od celu

12:30 – 13:30 - Lunch/Networking

13:30 – 16:30 – Część II

·        strategia zarządzania przychodami (optymalizacji przychodów)
·        pricing -od strategii do taktyki
·        rola digital marketingu w zarządzaniu przychodami
·        zarządzanie dostępnością hotelu
·        analiza pozycji rynkowej hotelu, kluczowe wskaźniki
·        narzędzia do revenue management-u i dystrybucji




Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o.

ul. Paca 37, 04-386 Warszawa
tel.: +48 22 333 80 00
mail: biuro@pws-promedia.pl


Polityka prywatności

© 2017 by ProMedia
 
NEWSLETTER

Jeśli chcesz otrzymywać informacje dotyczące nowych szkoleń Akademii Hotelarza, a także najważniejsze informacje dotyczące rynku hotelowego, zapisz się na bezpłatny newsletter.



Back to Top