Zarządzanie recepcją hotelową

Lokalizacja: Courtyard by Marriott, Warszawa
Cena: 1249 zł netto (+23% VAT)
Cena dla prenumeratorów Hotelarza i członków IGHP: 1149 zł netto (+23% VAT)





To właśnie recepcja hotelowa jest pierwszym miejscem z którym gość ma styczność zaraz po wejściu do hotelu. Od recepcji zależy nie tylko w dużej mierze, czy będzie ze swojego pobytu zadowolony, ale także ile wyda w naszym hotelu.

Zapraszamy na specjalistyczne seminarium dla kadry zarządczej hoteli podczas którego dowiesz się jak rekrutować, wynagradzać, organizować pracę, premiować i wreszcie motywować do działań prosprzedażowych pracowników recepcji.

HARMONOGRAM SZKOLENIA:

9:00 – 9:30 – Rejestracja
9:10 – 9:30 – Śniadanie dla uczestników
9:30 – 13:30 – Część I

  • Kogo potrzebujemy
    • typ hotelu, długość pobytu gościa, business, leisure czy może konferencyjny,
    • organizacja lobby i recepcji,
    • zadania działu – obsługa gości check-in/check-out, punkt informacyjny, komunikacja, koordynacja bezpieczeństwa (np. obsługa alarmów p.poż.),
    • miejsce w strukturze organizacyjnej,
    • ilość pracowników
    • predyspozycje, profil pracownika
  • Zakresy obowiązków działu recepcji
    • recepcjonista
    • kierownik zmiany
    • kierownik recepcji
    • nocny recepcjonista/night auditor
  • Jak rekrutować
    • kanały – social media, pracuj.pl; OLX; hotelcarere.com; wewnętrzny awans (HSKP, F&B)
    • ogłoszenia przyciągające uwagę (sexy), poszukujemy nastawienia bardziej niż doświadczenia,
    • millennials,
  • Podstawowe procedury – check-in, check-out, rozmowa telefoniczna, etykieta telefoniczna, zasady wyglądu i zachowania, standardy obsługi
  • Komunikacja
    • shift list,
    • logbook,
    • nowoczesne metody szybkiej komunikacji z gośćmi i współpracownikami – snap chat; messanager, komunikatory
  • Grafik pracy – zmiany 8 h czy 12 h, plusy i minusy,
  • Bezpieczeństwo – procedury emergency

13:30 – 14:30 – Lunch/Natworking
14:30 – 16:00 – Część II

  • Jak zatrzymać pracowników recepcji
    • motywowanie przez rozwój,
    • cross training z działami – rezrwacja i revenue manager; sprzedaż i marketing; housekeeping; księgowość; f&B;
    • programy premiowe;
    • nowoczesna organizacja pracy – aktywacja do działania out-of-the-box; wspieranie kreatywności; angażowanie w działalność społeczną hotelu; wykorzystanie indywidualnych talentów; energia;
  • Programy premiowe
    • upselling pokoi,
    • marketing F&B – rezerwacja stolików,
    • sprzedaż usług SPA,
  • Multitasking – nowoczesny recepcjonista to pracownik sprzedaży, rezerwacji, revenue manager, księgowy, concierge, przede wszystkim psycholog

16:00 – 16:30 – Sesja pytań i odpowiedzi

 

Ekspert:

56 airport 3
Elżbieta Nitsze
Elżbieta Nitsze jest absolwentką prestiżowej szkoły hotelarskiej w Wiśle. Studiowała zarządzanie i marketing w Szkole Głównej Handlowej. Obecnie zarządza rozbudowanym w 2014 roku czterogwiazdkowym hotelem Airport Okęcie. Od 8 lat współpracuje jako trener w Akademii Hotelarza. Jest autorką wielu artykułów na łamach prasy branżowej, w tym wielu o skutecznej sprzedaży. W trakcie swojej 20-letniej działalności w branży, Elżbieta Nitsze pracowała między innymi w Warsaw Marriott Hotel, Sheraton Wars



Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o.

ul. Paca 37, 04-386 Warszawa
tel.: +48 22 333 80 00
mail: biuro@pws-promedia.pl


Polityka prywatności

© 2017 by ProMedia
 
NEWSLETTER

Jeśli chcesz otrzymywać informacje dotyczące nowych szkoleń Akademii Hotelarza, a także najważniejsze informacje dotyczące rynku hotelowego, zapisz się na bezpłatny newsletter.



Back to Top