To właśnie recepcja hotelowa jest pierwszym miejscem z którym gość ma styczność zaraz po wejściu do hotelu. Od recepcji zależy nie tylko w dużej mierze, czy będzie ze swojego pobytu zadowolony, ale także ile wyda w naszym hotelu.
Zapraszamy na specjalistyczne seminarium dla kadry zarządczej hoteli podczas którego dowiesz się jak rekrutować, wynagradzać, organizować pracę, premiować i wreszcie motywować do działań prosprzedażowych pracowników recepcji.
HARMONOGRAM SZKOLENIA:
9:00 – 9:30 – Rejestracja
9:10 – 9:30 – Śniadanie dla uczestników
9:30 – 13:30 – Część I Organizacja pracy recepcji hotelowej
• obowiązki recepcji
• grafik pracy
• procedury/ standardy/ regulamin hotelu
• bezpieczeństwo w hotelu
13:30 – 14:30 – Lunch/Networking
14:30 – 16:00 – Część II Rekrutacja pracowników recepcji
• recepcja jako atrakcyjne miejsce pracy
• proces wdrożenia pracownika
• jak zatrzymać pracownika- wynagradzanie i premiowanie.
16:00 – 16:30 – Sesja pytań i odpowiedzi
SEMINARIUM POLECANE SZCZEGÓLNIE: Właścicielom i kadrze zarządzającej hoteli
Uczestnicy kursów otrzymują certyfikaty zaświadczające o ukończeniu specjalistycznego szkolenia.
Dominika Romel
Dyrektor generalna Hotelu Hampton by Hilton Gdansk Airport
|