Zarządzanie recepcją hotelową

Lokalizacja: Warszawa
Cena: 1199 zł netto (+23% VAT)
Cena dla prenumeratorów Hotelarza i członków IGHP: 1099 zł netto (+23% VAT)





To właśnie recepcja hotelowa jest pierwszym miejscem z którym gość ma styczność zaraz po wejściu do hotelu. Od recepcji zależy nie tylko w dużej mierze, czy będzie ze swojego pobytu zadowolony, ale także ile wyda w naszym hotelu. 

Zapraszamy na specjalistyczne seminarium dla kadry zarządczej hoteli podczas którego dowiesz się jak rekrutować, wynagradzać, organizować pracę, premiować i wreszcie motywować do działań prosprzedażowych pracowników recepcji.


HARMONOGRAM SZKOLENIA:

9:00 – 9:30 – Rejestracja

9:10 – 9:30 – Śniadanie dla uczestników

9:30 – 13:30 – Część I Organizacja pracy recepcji hotelowej

        • obowiązki recepcji

        • grafik pracy

        • procedury/ standardy/ regulamin hotelu

        • bezpieczeństwo w hotelu

13:30 – 14:30 – Lunch/Networking

14:30 – 16:00 – Część II Rekrutacja pracowników recepcji

        • recepcja jako atrakcyjne miejsce pracy

        • proces wdrożenia pracownika

        • jak zatrzymać pracownika- wynagradzanie i premiowanie.

16:00 – 16:30 – Sesja pytań i odpowiedzi

 

SEMINARIUM POLECANE SZCZEGÓLNIE: Właścicielom i kadrze zarządzającej hoteli

Uczestnicy kursów otrzymują certyfikaty zaświadczające o ukończeniu specjalistycznego szkolenia.

Ekspert:

dominika romel
Dominika Romel
Dyrektor generalna Hotelu Hampton by Hilton Gdansk Airport



Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o.

ul. Paca 37, 04-386 Warszawa
tel.: +48 22 333 80 00
mail: biuro@pws-promedia.pl


Polityka prywatności

© 2020 by ProMedia
 
NEWSLETTER

Jeśli chcesz otrzymywać informacje dotyczące nowych szkoleń Akademii Hotelarza, a także najważniejsze informacje dotyczące rynku hotelowego, zapisz się na bezpłatny newsletter.



Back to Top