Większość restauracji hotelowych mogłaby uzyskiwać znacznie lepsze wyniki dzięki zastosowaniu analityki i skutecznemu wyeliminowaniu nadużyć.
Podpowiemy Ci jak zastosować to w praktyce i jakie skuteczne rozwiązania można zaczerpnąć od hoteli sieciowych.
Restauracja hotelowa nie musi świecić pustkami, ale może być ważnym elementem pracującym na przychody hotelu. Przedstawimy przykłady i omówimy punkt po punkcie jak sprawić, by hotelowa restauracja zaczęła cieszyć się popularnością wśród gości hotelowych, a także gości z zewnątrz. Zaprezentujemy sprawdzone metody dzięki którym goście będą chętniej korzystać z restauracji, a także uda się ograniczyć nadużycia, uszczelnić system zamówień, a w konsekwencji zarobić więcej.
HARMONOGRAM SZKOLENIA:
9:15 – 9:30 – Rejestracja
9:30 – 12:30 – Część I
1. Rachunek zysku i strat w gastronomii
- dla restauracji nie hotelowej
- dla restauracji hotelowej
2. Wskaźniki gastronomiczne
- food cost
- beverage cost
- average check
3. Menu engineering
- ustalanie cen
- analiza sprzedaży
- kontrola szefa kuchni
12:30 – 13:30 – Lunch/Natworking
13:30 – 16:00 – Część II
1. Metody maksymalizacji zysku w gastronomii hotelowej
2. Nadużycia w gastronomii
3. Praktyczne metody kontroli personelu
4. Analiza sprzedaży
16:00 – 16:30 – Sesja pytań i odpowiedzi