Wyjątkowe seminarium szkoleniowe, którego celem jest wzrost efektywności działań menedżerów hotelarstwa. Przekazuje uczestnikom know-how i narzędzia na najwyższym poziomie, pozwalające budować stabilną i trwałą wartość organizacji.
Nasz ekspert z wieloletnią, popartą sukcesami karierą zawodową, podzieli się swoją wiedzą, doświadczeniem i podpowie konkretne techniki poprawy skuteczności decyzji biznesowych. Zwróci uwagę na rozwój takich kompetencji jak efektywne organizowanie pracy poszczególnych działów hotelu, rekrutowania i motywowania pracowników, czy wprowadzania efektywnych standardów pracy.
HARMONOGRAM SZKOLENIA:
9:00 – 9:30 – Rejestracja, poczęstunek śniadaniowy dla uczestników
9:30 – 12:30 – Część I
Jak stworzyć dział sprzedaży w zależności od wielkości i typu hotelu
Wprowadzanie standardów pracy
Organizowanie pracy poszczególnych działów hotelu
12:30 – 13:30 – Lunch/Networking
13:30 – 16:00 – Część II
Skuteczne i sprawdzone metody rekrutowania i premiowania pracowników
Organizacja czasu pracy managera, czyli ile czasu powinien poświęcać poszczególnym czynnościom
16:00 – 16:30 – Sesja pytań i odpowiedzi