Revenue Management – poziom podstawowy

Lokalizacja: Courtyard by Marriott w Warszawie
Cena: 1299 zł netto / osobę (+23% VAT)
Cena dla prenumeratorów Hotelarza: 1199 zł netto / osobę (+23% VAT)





Poznaj najlepsze sposoby i dowiedz się jak optymalnie wdrożyć i stosować politykę revenue management w Twoim obiekcie!

Dowiedz się jak robią to pozostali gracze na rynku.
Uczestnicy podczas szkolenia otrzymają innowacyjne, ale sprawdzone rozwiązania, które będą mogli wykorzystać w codziennej praktyce zawodowej, aby zwiększać przychody w swoich hotelach. Będzie również czas na zadanie pytań dotyczących konkretnych przypadków.

9:15 – 9:30 – Rejestracja, poczęstunek śniadaniowy

9:30 – 12:30 – Część I
    1. Komponenty Revenue Management oraz  historia tej praktyki biznesowej
    2. Kultura Revenue management-u, miejsce i jego rola w zależności od organizacji
    3. Ekonomia, a Revenue Management, współzależność
    4. Segmentacja rynkowa
    5. Prognozowanie - rodzaje prognoz w zależności od celu

12:30 – 13:30 - Lunch/Networking

13:30 – 16:30 – Część II
    1. Pricing - od strategii do taktyki
    2. Strategia zarządzania przychodami (optymalizacji przychodów)
    3. Zarządzanie dostępnością hotelu
    4. Benchmarking - analiza pozycji rynkowej hotelu, kluczowe wskaźniki
    5. Marketing, a revenue management oraz zarządzanie reputacją
    6. Podsumowanie – złote myśli i wskazówki


Szkolenie szczególnie polecane: dyrektorom generalnym i sprzedaży, osobom odpowiedzialnym za kształtowanie polityki cenowej hoteli




Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o.

ul. Paca 37, 04-386 Warszawa
tel.: +48 22 333 80 00
mail: biuro@pws-promedia.pl


Polityka prywatności

© 2020 by ProMedia
 
NEWSLETTER

Jeśli chcesz otrzymywać informacje dotyczące nowych szkoleń Akademii Hotelarza, a także najważniejsze informacje dotyczące rynku hotelowego, zapisz się na bezpłatny newsletter.



Back to Top