Revenue management – podstawowe metody zarządzania ceną w hotelu

Lokalizacja: Courtyard by Marriott, Warszawa
Cena: 1499 zł netto / osobę (+23% VAT)
Cena dla prenumeratorów Hotelarza: 1399 zł netto / osobę (+23% VAT)





Umiejętne stosowanie polityki dynamicznego ustalania cen może przynieść nawet kilkudziesięcioprocentowy wzrost przychodów. Podczas tego wyjątkowego seminarium szkoleniowego, jeden z najlepszych Revenue Managerów w Polsce zapozna Cię z podstawowymi technikami dotyczącymi MAKSYMALIZACJI ZYSKU Z KAŻDEGO SPRZEDANEGO POKOJU W HOTELU.

Poznaj najlepsze sposoby i dowiedz się jak optymalnie wdrożyć i stosować politykę revenue management w Twoim obiekcie!


HARMONOGRAM SZKOLENIA:

9:15 – 9:30 – Rejestracja, poczęstunek śniadaniowy
9:30 – 12:30 – Część I
    - Komponenty Revenue Management oraz historia tej praktyki biznesowej
    - Kultura Revenue management-u, miejsce i jego rola w zależności od organizacji
    - Ekonomia, a Revenue Management, współzależność
    - Segmentacja rynkowa
    - Prognozowanie - rodzaje prognoz w zależności od celu
12:30 – 13:30 - Lunch/Networking
13:30 – 16:30 – Część II
    - Pricing - od strategii do taktyki
    - Strategia zarządzania przychodami (optymalizacji przychodów)
    - Zarządzanie dostępnością hotelu
    - Benchmarking - analiza pozycji rynkowej hotelu, kluczowe wskaźniki
    - Marketing, a revenue management oraz zarządzanie reputacją
    - Podsumowanie – złote myśli i wskazówki


Szkolenie szczególnie polecane: osobom odpowiedzialnym za politykę cenową i sprzedażową hotelu




Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o.

ul. Paca 37, 04-386 Warszawa
tel.: +48 22 333 80 00
mail: biuro@pws-promedia.pl


Polityka prywatności

© 2020 by ProMedia
 
NEWSLETTER

Jeśli chcesz otrzymywać informacje dotyczące nowych szkoleń Akademii Hotelarza, a także najważniejsze informacje dotyczące rynku hotelowego, zapisz się na bezpłatny newsletter.



Back to Top