Umiejętne stosowanie polityki dynamicznego ustalania cen może przynieść nawet kilkudziesięcioprocentowy wzrost przychodów. Podczas tego wyjątkowego seminarium szkoleniowego, jeden z najlepszych Revenue Managerów w Polsce zapozna Cię z podstawowymi technikami dotyczącymi MAKSYMALIZACJI ZYSKU Z KAŻDEGO SPRZEDANEGO POKOJU W HOTELU.
Poznaj najlepsze sposoby i dowiedz się jak optymalnie wdrożyć i stosować politykę revenue management w Twoim obiekcie!
HARMONOGRAM SZKOLENIA:
9:15 – 9:30 – Rejestracja, poczęstunek śniadaniowy
9:30 – 12:30 – Część I
- Komponenty Revenue Management oraz historia tej praktyki biznesowej
- Kultura Revenue management-u, miejsce i jego rola w zależności od organizacji
- Ekonomia, a Revenue Management, współzależność
- Segmentacja rynkowa
- Prognozowanie - rodzaje prognoz w zależności od celu
12:30 – 13:30 - Lunch/Networking
13:30 – 16:30 – Część II
- Pricing - od strategii do taktyki
- Strategia zarządzania przychodami (optymalizacji przychodów)
- Zarządzanie dostępnością hotelu
- Benchmarking - analiza pozycji rynkowej hotelu, kluczowe wskaźniki
- Marketing, a revenue management oraz zarządzanie reputacją
- Podsumowanie – złote myśli i wskazówki