Wynagradzanie i motywowanie pracowników w hotelarstwie – skuteczne systemy premiowe i rekrutacja

Lokalizacja: Courtyard by Marriott Warsaw Airport
Cena: 1499 zł netto / osobę (+23% VAT)
Cena dla prenumeratorów Hotelarza: 1399 zł netto / osobę (+23% VAT)





Zespół, który zostaje i zarabia – rekrutacja i motywacja nowej generacji

„Dowiedz się, jak pozyskiwać i utrzymywać ludzi, którzy naprawdę chcą pracować dla Twojego hotelu – i robią to z zaangażowaniem. Poznaj systemy premiowe, które działają także w czasach presji kosztowej.”

 

  • Skuteczna rekrutacja w branży hotelowej – gdzie i jak szukać pracowników na różne stanowiska (recepcja, housekeeping, gastronomia, sprzedaż)? Omówimy nowoczesne metody rekrutacji: wykorzystanie mediów społecznościowych i portali branżowych, programy poleceń pracowniczych, targi pracy, a także budowanie marki pracodawcy (employer branding), aby Twój hotel przyciągał talenty.
  • Proces selekcji i wdrożenia – dowiesz się, jak profesjonalnie przeprowadzić rozmowę kwalifikacyjną w hotelarstwie, na co zwracać uwagę zatrudniając kandydata (kompetencje twarde vs miękkie, dopasowanie do kultury obsługi). Podpowiemy też, jak efektywnie wdrożyć nowego pracownika – pierwsze dni i tygodnie pracy decydują o tym, czy zostanie na dłużej.
  • Systemy wynagrodzeń dostosowane do hotelu – jak płacić, by motywować? Przedstawimy różne modele wynagrodzeń zasadniczych w hotelarstwie (stała pensja vs stawka godzinowa, dodatki za pracę w święta/noc) i podpowiemy, jak wybrać optymalny dla Twojego obiektu. Omówimy też aktualne stawki rynkowe na kluczowych stanowiskach hotelowych – tak, by Twoje propozycje były konkurencyjne, ale zrównoważone z budżetem.
  • Systemy premiowe i prowizyjne – jakie premie działają na pracowników recepcji, służby pięter, restauracji czy działu sprzedaży? Podzielimy się przykładami skutecznych systemów prowizyjnych – np. premie od wyników sprzedaży pokoi lub upsellingu w recepcji, prowizje od sprzedaży bankietów i konferencji, premie za oszczędności w kosztach działu. Pokażemy, jak powiązać cele pracowników z celami hotelu, aby każdemu opłacało się dbać o wyniki.
  • Motywowanie niematerialne i rozwój – nie samą pensją żyje pracownik. Dowiesz się, jakimi innymi sposobami zwiększać zaangażowanie i lojalność personelu: szkolenia i ścieżki rozwoju (talent management), benefity pracownicze (opieka medyczna, karty sportowe, zniżki na usługi hotelu), docenianie i feedback, budowanie przyjaznej kultury organizacyjnej. Dobrze zmotywowany zespół przełoży się na lepszą obsługę gości i wyższe przychody hotelu.
  • Minimalizowanie rotacji – co robić, by zatrzymać wartościowych pracowników na dłużej? Przeanalizujemy główne powody odejść z branży i podpowiemy środki zaradcze, od regularnych rozmów okresowych, przez planowanie kariery, po poprawę warunków pracy. Celem jest zbudowanie stabilnej załogi, co zmniejsza koszty ciągłej rekrutacji i gwarantuje utrzymanie standardu obsługi.

 

Uczestnicy otrzymują imienny certyfikat ukończenia


Szkolenie szczególnie polecane: właścicieli hoteli i dyrektorów, którzy zarządzają zespołami i chcą usprawnić politykę personalną w swoim obiekcie. Dzięki zdobytej wiedzy łatwiej zbudujesz zmotywowany, lojalny zespół, co dziś stanowi przewagę konkurencyjną na rynku hotelowym.




Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o.

ul. Paca 37, 04-386 Warszawa
tel.: +48 22 333 80 00
mail: biuro@pws-promedia.pl


Polityka prywatności

© 2020 by ProMedia
 
NEWSLETTER

Jeśli chcesz otrzymywać informacje dotyczące nowych szkoleń Akademii Hotelarza, a także najważniejsze informacje dotyczące rynku hotelowego, zapisz się na bezpłatny newsletter.



Back to Top